26-06-2019: To Infinity & Beyond

To Infinity & Beyond
Breda University of Applied Sciences viert het vijfjarig bestaan van de eerste internationale opleidingsvariant Attractions & Theme Parks Management (ATPM), met een symposium over ontwikkelingen in de attractiebranche.

Op woensdag 26 juni zullen diverse sprekers hun visie geven op het creëren van betekenisvolle belevingen in attracties en attractieparken. Sprekers zijn Dr. Carissa Baker (UCF’s Rosen College of Hospitality Management, Orlando), Wim Strijbosch (PHD-candidate BUas), Olaf Vugts (Creatief Directeur Efteling) en diverse BUas alumni die inmiddels werkzaam zijn in de wereld van attractieparken, waterparken en dierentuinen. 

Bezoek aan het symposium is gratis. Bezoekers moeten zich wel registreren. Mensen die meer informatie willen kunnen een email sturen aan atpm@buas.nl. Ook is meer info te vinden op: www.buas.nl


Meer informatie op: https://discoverattractionsthemeparks.co

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

03/06/20
Innovatievouchers verblijfsrecreatie groot succes
De Zeeuwse innovatievouchers hebben investeringen in de verblijfsrecreatie aangejaagd. Hoe hebben ze dat gerealiseerd?
03/06/20
Snelfietsroutes toeristisch benutten
DMO’s kunnen het snelfietsnetwerk in hun regio benutten om de fietsbeleving te optimaliseren en een aantrekkelijk aanbod voor de e-bike op te bouwen. Dat schrijven RBT Heuvelrug & Vallei en NBTC Holland Marketing in een gezamenlijke verkenning.
02/06/20
Brussels Airport renoveert belangrijkste start- en landingsbaan
Brussels Airport renoveert van 13 juli tot en met 23 augustus start- en landingsbaan 07L/25R met str...
02/06/20
EuroParcs breidt uit in Limburg en België
EuroParcs heeft een belang genomen in twee vakantieparken in Nederlands en Belgisch Limburg.
31/05/20
Staatsbosbeheer stopt definitief met paalkampeerterreinen
Alle 17 paalkampeerterreinen van Staatsbosbeheer gaan na de coronacrisis niet meer open. Bepaalde gebruikers veroorzaakten te veel overlast op deze kampeerterreinen zonder voorzieningen midden in de natuur.
31/05/20
Hoe Breda de heropening van de horeca aangrijpt voor een breed actieplan
Breda Marketing heeft de campagne ‘Breda geeft je de ruimte’ gelanceerd. Daarnaast wordt een Taskforce Toerisme opgezet die aansluit bij provinciale en landelijke herstelplannen.
30/05/20
Meer walstroom rond Waddenzee
Havens rond de Waddenzee krijgen 400 stekkers voor walstroom
29/05/20
Ons virtueel prikbord van inspiratie: Zandstuve ontwikkelt 1,5 meter lied
Naast ons coronadossier met actualiteiten willen we in deze nare tijden ook hoop en inspiratie bieden.