17-03-2019 t/m 21-03-2019: All Inclusive Studie & Netwerk Tour Dubai, Abu Dabi en de Verenigde Arabische Emiraten

All Inclusive Studie & Netwerk Tour Dubai, Abu Dabi en de Verenigde Arabische Emiraten
Pleisureworld NRIT organiseert van 17 t/m 21 maart 2019 een 5-daagse reis naar Dubai en Abu Dhabi. We nemen u mee langs innovatieve leisurespots zoals Expo 2020 (in aanbouw), Burj at the Top & Dubai Fontain, IMG Worlds of Adventure, Dubai Parks & Resorts, Dubai Mall en de hotspots van Abu Dhabi zoals Ferrari world, Warner Bros. World en het gloednieuwe Louvre, gelegen op het Kunsteiland Saadiyat.

Met minder dan twee jaar te gaan voordat de EXPO2020 haar deuren opent, willen zij nu al ervaren hoe het komt dat Dubai één van de snelst groeiende toeristische trekpleisters in de afgelopen jaren is geworden (goed voor de 4e plek op de wereldranglijst ‘meest bezochte steden’). Tijdens de studie- en netwerkreis zal er veel ruimte zijn voor verdieping en ontmoeting door middel van netwerkmomenten en meetings met lokale ondernemers en organisaties, backstage tours en expert presentaties.

Voor wie?
De tour is in het bijzonder zeer interessant voor professionals die actief zijn binnen de vrijetijds- en museale sector, zoals attractie/themapark- en entertainmentbedrijven, familie eintertainment centra, hotel- en vakantieresorts en game-industrie. Een uitgelezen kans om uw kennis en netwerk te vergroten en veel, heel veel inspiratie op te doen! Inschrijven kan nog tot 1 maart via pleisureworld.nl. Hier treft u tevens het 5-daagse programma aan.

Meer lezen over het programma?
Het uitgebreide programma en aanmeldmogelijkheden hebben we op deze eventpagina staan.


Meer informatie op: http://pleisureworld.nl/event/studiereis-educational-tour-dubai-2019/

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

27/05/19
Kindertentoonstelling Hallo Rembrandt!
Spelenderwijs Rembrandt leren kennen: dat is de insteek van de doe-tentoonstelling Hallo Rembra...
21/05/19
Weer paviljoen Rijksmuseum op Zwarte Cross
Geen nieuws maar wel een mooie cross-over tussen musea en evenementen. Voor het tweede jaar heeft het Rijksmuseum een pop-up paviljoen op de Zwarte Cross.
20/05/19
Songfestival als vliegwiel voor Holland City Strategie
NBTC Holland Marketing sprong vandaag al handig in op de overwinning van Duncan Laurence op het Songfestival. NBTC wil rond het Songfestival de minder bekende plekken van Nederland in de etalage zetten en hoopt dat het evenement als vliegwiel werkt voor de Holland City Strategie.
17/05/19
Exclusief voor leden
Klim naar het licht passeert mijlpaal 10.000 bezoekers na twee weken
DOSS Event Support meldt dat sinds de start op 1 mei al 10.000 kaarten verkocht zijn voor het evenem...
17/05/19
Nederland 9e plaats ICCA lijst congreslanden
Nederland is een plaats gestegen op de jaarlijkse ranglijst van The International Congress...
15/05/19
Camperbeurs in Hardenberg viert 10-jarig bestaan in september
Voor het tiende jaar op rij keert Camperbeurs terug naar Hardenberg als afsluiter van de zomerperiod...
15/05/19
Lancering internationale campagne Holland National Parks
Vandaag start het Nationale Parkenbureau in samenwerking met NBTC Holland Marketing de campagne ...
14/05/19
Exclusief voor leden
Dutch Grand Prix in de kustplaats Zandvoort
Het publieke geheim werd vandaag officieel bekend gemaakt. In 2020 rijdt de autosportklasse Formule ...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk