17-03-2019 t/m 21-03-2019: All Inclusive Studie & Netwerk Tour Dubai, Abu Dabi en de Verenigde Arabische Emiraten

All Inclusive Studie & Netwerk Tour Dubai, Abu Dabi en de Verenigde Arabische Emiraten
Pleisureworld NRIT organiseert van 17 t/m 21 maart 2019 een 5-daagse reis naar Dubai en Abu Dhabi. We nemen u mee langs innovatieve leisurespots zoals Expo 2020 (in aanbouw), Burj at the Top & Dubai Fontain, IMG Worlds of Adventure, Dubai Parks & Resorts, Dubai Mall en de hotspots van Abu Dhabi zoals Ferrari world, Warner Bros. World en het gloednieuwe Louvre, gelegen op het Kunsteiland Saadiyat.

Met minder dan twee jaar te gaan voordat de EXPO2020 haar deuren opent, willen zij nu al ervaren hoe het komt dat Dubai één van de snelst groeiende toeristische trekpleisters in de afgelopen jaren is geworden (goed voor de 4e plek op de wereldranglijst ‘meest bezochte steden’). Tijdens de studie- en netwerkreis zal er veel ruimte zijn voor verdieping en ontmoeting door middel van netwerkmomenten en meetings met lokale ondernemers en organisaties, backstage tours en expert presentaties.

Voor wie?
De tour is in het bijzonder zeer interessant voor professionals die actief zijn binnen de vrijetijds- en museale sector, zoals attractie/themapark- en entertainmentbedrijven, familie eintertainment centra, hotel- en vakantieresorts en game-industrie. Een uitgelezen kans om uw kennis en netwerk te vergroten en veel, heel veel inspiratie op te doen! Inschrijven kan nog tot 1 maart via pleisureworld.nl. Hier treft u tevens het 5-daagse programma aan.

Meer lezen over het programma?
Het uitgebreide programma en aanmeldmogelijkheden hebben we op deze eventpagina staan.


Meer informatie op: http://pleisureworld.nl/event/studiereis-educational-tour-dubai-2019/

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

17/07/19
Exclusief voor leden
Zo zet je wijnbeleving op
De cruisemaatschappijen halen graag bijzondere belevingen aan boord. Dat helpt bij de verkoop van d...
12/07/19
Exclusief voor leden
Drentse vakantieparken gaan goede zomer tegemoet
Drenthe gaat een mooie zomer tegemoet. Accommodatieverschaffers melden na een goed voorseizoen ook goede bezettingen in de zomer. Ontstressen, ontzorgen, persoonlijke aandacht en de behoefte aan authenticiteit zijn de belangrijkste trends.
05/07/19
Nederlanders willen duurzaam recreeren
Nederlanders zijn bereid om moeite en geld te steken in het duurzamer achterlaten van de aarde.
03/07/19
Bekende kok die pleit voor lokale producten komt naar Taste Summit 2019
Aaron Adams, pleitbezorger voor de regionale keuken is keynote spreker op gastronomisch congres TASTE Summit op 8 oktober 2019.
02/07/19
Exclusief voor leden
Airbnb levert Nederland ruim miljard euro op
Wat levert Airbnb de hosts op, hoeveel besteden ze in de regio en hoe gedragen Nederlanders zich?
02/07/19
Exclusief voor leden
NH partner hotelverblijf PSV
Met ingang van het nieuwe seizoen is NH Hotel Group, de officiële partner van voetbalvereniging PSV...
01/07/19
Exclusief voor leden
Consumenten ontbijten vaker buiten de deur en gaan voor gezond en betaalbaar
Nederlanders ontbijten steeds vaker buiten de deur. En daarbij kiezen ze eerder voor gezond en betaalbaar dan voor lekker.
26/06/19
FNV tegen voorstel minimumtarief 16 euro zzp'ers
Zakaria Boufangacha, lid van het dagelijks bestuur van de FNV: ‘Te veel mensen werken als zzp'er t...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk