17-03-2019 t/m 21-03-2019: All Inclusive Studie & Netwerk Tour Dubai, Abu Dabi en de Verenigde Arabische Emiraten

All Inclusive Studie & Netwerk Tour Dubai, Abu Dabi en de Verenigde Arabische Emiraten
Pleisureworld NRIT organiseert van 17 t/m 21 maart 2019 een 5-daagse reis naar Dubai en Abu Dhabi. We nemen u mee langs innovatieve leisurespots zoals Expo 2020 (in aanbouw), Burj at the Top & Dubai Fontain, IMG Worlds of Adventure, Dubai Parks & Resorts, Dubai Mall en de hotspots van Abu Dhabi zoals Ferrari world, Warner Bros. World en het gloednieuwe Louvre, gelegen op het Kunsteiland Saadiyat.

Met minder dan twee jaar te gaan voordat de EXPO2020 haar deuren opent, willen zij nu al ervaren hoe het komt dat Dubai één van de snelst groeiende toeristische trekpleisters in de afgelopen jaren is geworden (goed voor de 4e plek op de wereldranglijst ‘meest bezochte steden’). Tijdens de studie- en netwerkreis zal er veel ruimte zijn voor verdieping en ontmoeting door middel van netwerkmomenten en meetings met lokale ondernemers en organisaties, backstage tours en expert presentaties.

Voor wie?
De tour is in het bijzonder zeer interessant voor professionals die actief zijn binnen de vrijetijds- en museale sector, zoals attractie/themapark- en entertainmentbedrijven, familie eintertainment centra, hotel- en vakantieresorts en game-industrie. Een uitgelezen kans om uw kennis en netwerk te vergroten en veel, heel veel inspiratie op te doen! Inschrijven kan nog tot 1 maart via pleisureworld.nl. Hier treft u tevens het 5-daagse programma aan.

Meer lezen over het programma?
Het uitgebreide programma en aanmeldmogelijkheden hebben we op deze eventpagina staan.


Meer informatie op: http://pleisureworld.nl/event/studiereis-educational-tour-dubai-2019/








||| Twitter |||

||| Nieuws |||

21/02/19
Exclusief voor leden
Nederlandse horeca wordt steeds gezonder
Een overgrote meerderheid van de horecaondernemers is volop bezig met een gezond aanbod van eten en drinken. Hoe wordt de Nederlandse horeca steeds gezonder?
20/02/19
Exclusief voor leden
Dunkin’ Donuts ook in Nederland verder onder naam Dunkin’
De koffie- en donutgigant verandert haar naam naar Dunkin’. Visueel verandert weinig, het vertrouwde ronde lettertype blijft.
19/02/19
Nieuwe accommodaties op Camping Bakkum
Vanaf april 2019 staan er twee nieuwe type accommodaties op Camping Bakkum; Duinroos en Duinzicht. E...
15/02/19
Exclusief voor leden
Ondernemersvertrouwen horeca groeit
Het ondernemersvertrouwen daalt voor het tweede kwartaal op rij. Opvallend is dat het ondernemersvertrouwen in de horeca na een eerdere daling in het vierde kwartaal van 2018 weer groeit.
12/02/19
Exclusief voor leden
Horeca park Weerterbergen omarmt Limburgse roots
Op het menu staan Limburgs zoervleisj en mosterdsoep, uit de tap vloeit lokaal bier. Aan de verbouwing van het Limburgs Café werkten voornamelijk regionale bedrijven mee.
12/02/19
Exclusief voor leden
Boeing 747 van Corendon wordt een 5D experience
Het vliegtuig later dit jaar omgebouwd tot een 5D-experience over de 747 en de geschiedenis van de luchtvaart.
08/02/19
Hoe maak je een succesvolle attractie?
Minstens 12 ondernemers, eigenaar van Mattel Play! Sevenum, Ronald Hoppzak en Tessa Maessen van attractiepark Toverland kunnen die grote vraag beantwoorden.
08/02/19
Hof van Saksen Academy gestart met  Drenthe College en Werkplein Drentsche Aa
Luxe vakantiepark Hof van Saksen, onderdeel van Landal GreenParks, is een eigen Hof van Saksen Academy gestart.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk