18-03-2019 t/m 19-03-2019: Horecabeurs Goes 2019

Horecabeurs Goes 2019
Foto: Horecabeurs Goes
Op maandag 18 en dinsdag 19 maart 2019 komen ruim 11.000 ondernemers en medewerkers uit de horeca en recreatie samen in de Zeelandhallen in Goes voor Horecabeurs Goes. Horecabeurs Goes is dé horecavakbeurs van Zuidwest-Nederland en Vlaanderen met alles op het gebied van food, horeca en toerisme onder één dak.

Meer informatie op: https://horecabeursgoes.nl/








||| Twitter |||

||| Nieuws |||

19/02/19
Exclusief voor leden
Merknaam Carlson Wagonlit Travel vereenvoudigd naar CWT
In het vakgebied werd al vaak de naam CWT gebruikt maar nu is het ook officieel de merknaam.
18/02/19
Exclusief voor leden
Fletcher neemt drie Golden Tulip hotels over in Limburg en Brabant
Fletcher Hotels opent de deuren van drie sportief georiënteerde hotels in de steden Kerkrade, Eindhoven en Weert, door de overname van drie Golden Tulip hotels.
18/02/19
Exclusief voor leden
ArcheoRoute Limburg zet modernste technieken in
Roermond gaat met een ArcheoRoute haar geschiedenis terugbrengen in het straatbeeld. De gemeente Roermond haakt hiermee in op het programma van de Provincie Limburg: ‘ArcheoRoute Limburg’, waarin bezoekers met behulp van een app en website kennismaken met de archeologie op historische plekken.
18/02/19
Fors minder bezoekers voor MOTORbeurs 2019
Ruim 80.000 motorliefhebbers kwamen af op de jubileumeditie van MOTORbeurs Utrecht die van 14 tot en met 17 februari plaatsvond in de Jaarbeurs in Utrecht.
18/02/19
Exclusief voor leden
Jaarcijfers Schiphol Group
De jaarcijfers van de Royal Schiphol Group met de verwachtingen van CEO Dick Benschop
18/02/19
Exclusief voor leden
Overal in Europa groeit het inkomend toerisme
In veel Europese landen groeit het inkomend toerisme al jaren. In dit artikel gaan de we ontwikkelingen in de diverse Europese landen bijhouden en steeds actualiseren. We rapporteren over de totale ontwikkelingen per land en nemen indien beschikbaar het inkomend toerisme vanuit Nederland mee in de analyse.
15/02/19
Exclusief voor leden
Nieuw financieringsinstrument voor cultuur in Rotterdam: Cultuurlening
Culturele organisaties, creatieve ondernemers en professionele kunstenaars in Rotterdam kunnen vanaf...
15/02/19
Campagne Gelderse Streken bereikt veel Nederlanders
De campagne Gelderse Streken van de Gelderse toerismebureaus wordt door 38 procent van de Nederlanders herkend. Van de doelgroep overweegt 73 procent één van de Gelderse streken te bezoeken.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk