25-06-2018: Masterclass Digitale marketing voor de reisindustrie

Masterclass Digitale marketing voor de reisindustrie
Bron: Pixabay
NHTV Executive Education biedt op 25 juni 2018 de masterclass Digitale marketing voor de reisindustrie

aan.


De masterclass laat u allereerst kennis maken met verschillende soorten digitale data die bestaan en de manier waarop u deze kunt verzamelen. Daarnaast biedt de masterclass u praktische handvatten op het gebied van Search Engine Optimization, Social Media Scans en Google Analytics. Er wordt uitgelegd wat u met verschillende tools kunt en u gaat ook direct aan de slag met het toepassen van deze technologieën.

U kunt de nieuwe opgedane kennis en vaardigheden dus direct gaan gebruiken in uw organisatie!


Deze masterclass duurt 1 dag en heeft een praktische insteek op digitale marketing. Tijdens deze dag krijgt u de theorie uitgelegd welke daarna direct in de eigen organisatie kan worden toegepast. Bovendien wordt een interessant netwerk opgebouwd. Het betreft de hele dag inclusief lunch.


Duur: 1 dag

Prijs: € 250,-

Datum en tijd: 25 juni 2018 – 09.30 - 17.00

Locatie: Breda University of Applied Sciences (NHTV) Breda





Meer informatie op: https://www.nhtv-execedu.nl/opleidingen/digitale-marketing-voor-de-reisindustrie2
Topics:Marketing

||| Nieuws |||

20/03/24
Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
20/03/24
Exclusief voor leden
Campagne door dmo's Finland rond 'gelukkigste bevolking ter wereld'
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
07/03/24
NS station Leeuwarden steunt museum Princessehof
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...
08/02/24
Bewonerscampagne Amsterdam laat bijzondere gezichten zien
Woensdag 24 januari lanceerde amsterdam&partners de nieuwe bewonerscampagne ‘Amsterdam verruimt je blik’, een campagne die het gevoel van trots bij Amsterdammers vergroot door de rijkdom aan perspectieven en initiatieven van Amsterdammers in beeld te brengen.
06/02/24
Ludieke zomercampagne Visit Zuid-Limburg: Don’t Vlaai Away
Don’t Vlaai Away is de ludieke aftrap van de zomercampagne van Visit Zuid-Limburg. De Limburgse DMO wil hiermee Nederlanders verleiden hun vakantie in eigen land te vieren en is een knipoog naar de Europese erkenning van de Limburgse vlaai als beschermd streekproduct.
01/02/24
Brabant zet vol in op bezinningstoerisme met Ons Kloosterpad
De toekomst van Ons Kloosterpad in de provincie Noord-Brabant is veiliggesteld. De provincie Noord-Brabant, Vereniging Samenwerkende Kloosters en Visit Brabant hebben daartoe een overeenkomst gesloten.
01/02/24
Apollo zet webportaal op voor reisagenten
Nu gaat de touroperator ook live met Apollo Partner Web die het mogelijk maakt voor lokale reisbureaus en agenten om klanten direct in te boeken.
31/01/24
Exclusief voor leden
Boekingen mei- en zomervakantie +30% bij Sunweb
Januari en februari zijn misschien wel de grauwste maanden van het jaar maar het boekingsseizoen is volop in beweging. Touroperator Sunweb meldt op basis van onderzoek dat ruim 1 op de 5 personen begint hun vakantiegeluk al bij het zoeken naar de reisbestemming.