23-11-2017: Nationaal Congres Loon op Zand

Nationaal Congres Loon op Zand
Draag je leisure en duurzaamheid een warm hart toe? Ben je leisure-ondernemer, investeerder, werkzaam bij een toeristisch platform, branche-organisatie of ben je beheerder van natuur en landschap? Dan is het Nationaal Congres Loon op Zand '1001 verhalen' - De kracht van duurzaam toerisme hét congres om je gezicht te laten zien!

Tijdens het congres komen 3 thema's aan bod:
  1. Duurzaam toerisme en branding
  2. Agro-toerisme en vrijvallende agrarische bebouwing
  3. Voeding en streekproducten
Inspiratiebezoeken
We combineren het nuttige met het aangename en brengen een bezoek aan drie voorbeeldprojecten. Onder het genot van een heerlijke streeklunch krijg je de kans om te netwerken en ideeën op te doen. Ook hier krijg je hele interessante verhalen te horen. Dit zijn de drie leisurelocaties:

  1. De Zwammenberg, De Moer
    Verbrede landbouw, toerisme en vrijvallende agrarische bebouwing
  2. Het Loonsche Land Efteling, Kaatsheuvel
    De kracht van het landschap voor toerisme
  3. De Kwatrijnstal, Kaatsheuvel
    Branding en duurzaam toerisme:
    Nationaal Park Loonse en Drunense Duinen en omgeving



Meer informatie op: https://www.loonopzand.nl/1001verhalencongres/?ct=t(Uitnodiging_Gemeente_Loon_op_Zand11_8_2017)

||| Nieuws |||

17/04/24
Exclusief voor leden
Jaarbeurs zet campagne congrescoaches op voor vasthouden toppositie
Zondag 21 april is het Erfgoeddag in Vlaanderen en Brussel. Een 700-tal erfgoedorganisaties biedt meer dan 1.000 gratis activiteiten aan. Het thema van de Erfgoeddag is 'Thuis'.
09/04/24
De Kunst van de Korte Keten centraal in Overijssel
In Overijssel is het kleinste mobiele museum van Nederland gepresenteerd: Blij in de Wei!' op Zuivelboerderij de Waard in Balkbrug. De Korte Keten Experience gaat niet alleen om de kunstwerken maar vooral om het verhaal van de korte keten en streekproducten en hun producenten.
05/04/24
4 nieuwe leden Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Met de benoeming van 4 nieuwe leden in de Raad van Toezicht van Utrecht marketing is Utrecht Marketing ook de komende jaren verzekerd van robuust toezicht en en een klankbord vol expertise en ervaring.
29/03/24
Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024 - Zet jouw transitie in
Met zijn aanstekelijke visie op toerisme laat key-note spreker Peter de Wilde (CEO Toerisme Vlaanderen en Agentschap Onroerend Erfgoed) jou de transitie in toerisme beleven op 18 april. Dat is de dag van het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
20/03/24
Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
20/03/24
Exclusief voor leden
Campagne door dmo's Finland rond 'gelukkigste bevolking ter wereld'
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
07/03/24
NS station Leeuwarden steunt museum Princessehof
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...
08/02/24
Bewonerscampagne Amsterdam laat bijzondere gezichten zien
Woensdag 24 januari lanceerde amsterdam&partners de nieuwe bewonerscampagne ‘Amsterdam verruimt je blik’, een campagne die het gevoel van trots bij Amsterdammers vergroot door de rijkdom aan perspectieven en initiatieven van Amsterdammers in beeld te brengen.