Geplaatst op: 05-07-2018
Auteur: Redactie
NRIT Media

Center Parcs Limburgse Peel in nieuw jasje 

Cottages en centrale faciliteiten vernieuwd en speel- en belevenis promenade geopend

Center Parcs Limburgse Peel in nieuw jasje 

Center Parcs Limburgse Peel in het Limburgse America is volledig vernieuwd. Alle 500 cottages zijn van vloer tot plafond aangepakt en van een fris en eigentijds interieur voorzien. Ook de centrale faciliteiten, zoals het overdekte parkcentrum de Market Dome en het subtropische zwemparadijs Aqua Mundo, zijn gerestyled. Na de vernieuwingen in Port Zelande vorig jaar, zet Center Parcs met Limburgse Peel wederom de nieuwe standaard in familievakanties. Zowel in verblijf, beleving en ruimte.


Center Parcs heeft de vernieuwing van Limburgse Peel groots aangepakt. De Market Dome heeft voortaan een nieuw uiterlijk met een mooie bamboekoepel, meer flora en fauna en sfeervolle decoraties. Het vormt het hart van het vakantiepark waar gasten in een aangename omgeving samen kunnen komen in één van de vernieuwde restaurants of kunnen shoppen bij de Daily Foodstore, de Fashion Store en Toys & Souvenirs. Je vindt hier ook de vernieuwde bowling. Daarnaast heeft de snackbar een trendy look gekregen en is omgedoopt tot Frites Affairs. De vernieuwingen en aanpassingen zijn gebaseerd op de feedback van de bezoekers van het park.


In Limburgse Peel is ook een speel- en belevenispromenade geopend met een kinderboerderij, vlindertuin, speeltoestellen en ‘groene kamers’ voor de hele familie. Verder kunnen gasten een balletje slaan op de vernieuwde Adventure Golf en gebruik maken van de Family Laser Battle.


VIP Cottage


Het subtropisch zwemparadijs Aqua Mundo is ook gerestyled met als eye catcher de interactieve glijbaan. Ook de sauna van het zwemparadijs is in een nieuw jasje gestoken en er zijn bij het zwembad nieuwe speelelementen toegevoegd, zoals de touwbrug.


Center Parcs Europe is onderdeel van de Groupe Pierre & Vacances-Center Parcs. Met 8 merken, 44.000 accommodaties, jaarlijks 8 miljoen gasten en een jaaromzet van 1,5 miljard euro is de Groep marktleider in lokaal toerisme in Europa. De organisatie heeft een tweezijdige expertise: toerisme en vastgoed. Dit, gecombineerd met een continu streven naar de hoogste kwaliteit en efficiency, stelt Groupe Pierre & Vacances Center Parcs al 50 jaar in staat vakantieparken en accommodaties te ontwerpen, bouwen en exploiteren.


Als grondlegger van de korte vakantie dichtbij huis heeft Center Parcs Toerisme een nieuwe standaard gezet in de recreatiesector. Ook de komende jaren zal zij blijven innoveren en investeren in beleving, verblijf en activiteiten voor het hele gezin. De toerismetak van Center Parcs Europe exploiteert 21 Europese parken waar jaarlijks ruim 3,9 miljoen mensen overnachten. Het totale aantal accommodaties bestaat uit ruim 14.000 appartementen en cottages in Europa. In 2016/2017 realiseerde Center Parcs Europe een omzet van 664,7 miljoen euro.

Link: www.centerparcs.nl
Trefwoorden: vakantiepark, vernieuwd vakantiepark,

CELTH
 






||| Nieuws |||

25/04/24
Exclusief voor leden
Wat beoogt Venetië met de invoering van tickets voor dagtoeristen?
Vanaf vandaag moeten toeristen die Venetië voor een dagje willen bezoeken een toegangskaartje reserveren. De maatregel, die geldt op de drukste dagen van het jaar, is een proef om de overweldigende toestroom van toeristen te reguleren en de impact op de stad te beperken.
25/04/24
Schiphol verwacht grote drukte met meivakantie
Luchthaven Schiphol verwacht 10% meer reizigers in de meivakantie in vergelijking met vorig jaar. Het wordt daarmee drukker op de luchthaven dan normaal. Nieuwe en snellere securityscanners moeten reizigers sneller door de controles helpen.
24/04/24
De Leistert is beste camping van Nederland
Recreatiepark De Leistert is door kampeerders uitgeroepen tot ‘Beste camping van Nederland’. In Belgie werd de award gewonnen door Camping Sandaya Parc La Clusure en in de Luxemburg door Camping Fuussekaul.
23/04/24
Exclusief voor leden
Eurocamp ziet kansen in Oranje sportzomer
Kampeeraanbieder Eurocamp ziet marketing- en saleskansen bij de grootste sportevenementen van het jaar: de Olympische Spelen, het EK Voetbal, de Tour de France en de Formule 1.
23/04/24
Exclusief voor leden
Geen andere weg voor horeca dan kosten doorberekenen?
In het eerste kwartaal van 2024 verhoogden restaurants en cafés hun prijzen met gemiddeld 6 procent blijkt uit cijfers van het CBS. Maar de horeca lijkt geen andere weg te zien dan de gestegen kosten door te berekenen aan de gasten.
23/04/24
Exclusief voor leden
Start vereniging mobiliteit KNV Connected Mobility
De transitie naar een groenere, efficiënter en meer vraaggestuurde mobiliteitsstructuur is in volle gang. Die transitie is hard nodig om als mobiliteitssector door te kunnen groeien en onze maatschappelijke ambities te realiseren. Daarvoor wordt KNV Connected Mobility opgestart.
23/04/24
Moskee Al Hijra  in Leiden sluit aan bij Grootste Museum
Op vrijdag 3 mei sluit de Al Hijra Moskee in Leiden zich aan en wordt hiermee de 23ste ‘museumzaal’.
22/04/24
Exclusief voor leden
Nieuwe waterattractie voor Bellewaerde
Het Vlaamse attractiepark Bellewaerde heeft een nieuwe waterattractie. Amazonia ligt in het hart van de nieuwe zone ‘Mundo Amazonia waar in totaal 21 miljoen euro is geïnvesteerd.

||| Agenda |||

14/05/24
14/05/24 t/m 14-05-24: Bekendmaking ‘Top 10 Meest Innovatieve Vakantieparken van de Benelux’
Op dinsdag 14 mei organiseert Pleisureworld bij Yala in Emmeloord de bekendmaking van de ‘Top 10 M...
23/05/24
23/05/24 t/m 23-05-24: LDA Kennisdag 2024
Op donderdag 23 mei organiseert de Landelijke Data Alliantie weer haar jaarlijkse Kennisdag. Locatie...
27/05/24
27/05/24 t/m 27-05-24: Sustainable Tourism Mobility Forum
De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
05/06/24 t/m 07-06-24
05/06/24 t/m 07-06-24: THE INC Conference
Van 5 tot en met 7 juni 2024 is de Hotelschool The Hague gastheer van de internationale INC Conferen...
06/06/24
06/06/24 t/m 06-06-24: Nationaal Congres Citymarketing
Het Nationaal Congres Citymarketing heeft dit jaar als thema: Talent & Impacts. Gaststad is dit ...