Geplaatst op: 16-04-2018
Auteur: Redactie
NRIT Media

150 jampotjes van Rivierenland naar Tweede Kamer

150 jampotjes van Rivierenland naar Tweede Kamer
Het Regionaal Bureau Toerisme Rivierenland heeft op een ludieke wijze 150 leden van de Tweede Kamer uitgenodigd voor de Nationale Kersenparty op 22 juni 2018 in Culemborg. Medewerkers van het Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) Rivierenland overhandigen donderdag persoonlijk 150 potjes jam van ondernemer Greetje fruitbeleg, een typisch streekgebonden product uit FruitDelta Rivierenland.


De Nationale Kersenparty is hét zakelijke netwerkevenement van het jaar zonder winstoogmerk. Het Nederlandse Rode Kruis is het begunstigde doel van het evenement. Er wordt een inspirerend programma georganiseerd met volop mogelijkheden om te netwerken en een preuvenement van smaakvolle streekproducten uit FruitDelta Rivierenland.


Om het preuvenement mogelijk te maken, werkt RBT Rivierenland samen met verschillende ondernemers uit de regio. Het preuvenement wordt daarnaast uitgebreid met diverse horeca- en streekstands uit Rivierenland, waaronder Greetje fruitbeleg. Zij produceren jam gemaakt van honderd procent Betuws fruit.


In samenspraak met Regio Rivierenland, ondernemersverenigingen en regionale organisaties is RBT Rivierenland jaarlijks verantwoordelijk voor de coördinatie en organisatie van de Nationale Kersenparty met steeds een gemeente in FruitDelta Rivierenland als gastheer. Het doel van de Nationale Kersenparty is om relaties vanuit de streek Rivierenland te verbinden met het provinciale, nationale en zelfs internationale netwerk. Op deze manier kunnen we regionale ambities, ontwikkelingen en innovaties delen.

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, promotie, rivierenland

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, me...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager’ h...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...














||| Twitter |||

||| Nieuws |||

26/04/18
Scan markt voor groepsaccommodaties
Groepsaccommodaties Nederland (GN) heeft het initiatief genomen om te komen tot een nieuwe stra...
26/04/18
Exclusief voor leden
Lancering campagne Utrechtse Kastelen & Buitenplaatsen 2018
Op dinsdag 24 april 2018 is de campagne Utrechtse Kastelen & Buitenplaatsen officieel gelanceer...
24/04/18
More women in tech?
Boekingssite Booking.com kondigt vandaag een samenwerkingsverband met Web Summit aan. Gezamenlijk z...
23/04/18
Deens verkeersbureau houdt Nederlandse week voor meivakantie
VisitDenmark houdt een ‘Nederlandse week’, een actieweek waarbij wordt gewerkt aan free publicity v...
18/04/18
Exclusief voor leden
Groot toeristisch evenement met zeilwagen en 150 figuranten
Op zaterdag 12 mei 2018 vindt bij Scheveningen een groots historisch spektakel plaats, waar meer da...
16/04/18
150 jampotjes van Rivierenland naar Tweede Kamer
Het Regionaal Bureau Toerisme Rivierenland heeft op een ludieke wijze 150 leden van de Tweede Kamer...
16/04/18
Elf natuurmusea programmeren dezelfde tentoonstelling
In het Natuurhistorisch Museum Rotterdam vond zaterdagavond 14 april de landelijke aftrap van de Ned...
09/04/18
Nederlands en Belgisch Limburg samen op Duitse markt
Nederlands en Belgisch Limburg trekken opnieuw samen op in de bewerking van de Duitse grensmarkt. ...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk