Geplaatst op: 04-04-2018
Auteur: Marc Gerlings

Noord-Holland Noord brengt visie uit op vitale verblijfsaccommodaties

Noord-Holland Noord brengt visie uit op vitale verblijfsaccommodaties
Noord-Holland Noord is een populaire bestemming voor toeristen en recreanten. Jaarlijks verblijven er miljoenen gasten bij één van de ruim 220.000 slaapplaatsen in de hotels, pensions, bungalowparken of opcampings in de regio. Om ook in de toekomst aantrekkelijk te blijven voor toeristen hebben de NHN-gemeenten in samenspraak met de verblijfsrecreatiebedrijven, natuurorganisaties en brancheorganisaties een regionale visie op de verblijfsrecreatie ontwikkeld. 

Om de toppositie van de Noord-Hollandse verblijfsrecreatie te behouden moeten ondernemers hun aanbod aanpassen aan de veranderende consumentenbehoeften, meldt het Ontwikkelingsbedrijf Noord-Holland Noord. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: toerisme, accommodatie, productontwikkeling, beleid, marketing

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, me...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager’ h...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...














||| Twitter |||

||| Nieuws |||

24/04/18
More women in tech?
Boekingssite Booking.com kondigt vandaag een samenwerkingsverband met Web Summit aan. Gezamenlijk z...
23/04/18
Deens verkeersbureau houdt Nederlandse week voor meivakantie
VisitDenmark houdt een ‘Nederlandse week’, een actieweek waarbij wordt gewerkt aan free publicity v...
18/04/18
Exclusief voor leden
Groot toeristisch evenement met zeilwagen en 150 figuranten
Op zaterdag 12 mei 2018 vindt bij Scheveningen een groots historisch spektakel plaats, waar meer da...
16/04/18
150 jampotjes van Rivierenland naar Tweede Kamer
Het Regionaal Bureau Toerisme Rivierenland heeft op een ludieke wijze 150 leden van de Tweede Kamer...
16/04/18
Elf natuurmusea programmeren dezelfde tentoonstelling
In het Natuurhistorisch Museum Rotterdam vond zaterdagavond 14 april de landelijke aftrap van de Ned...
09/04/18
Nederlands en Belgisch Limburg samen op Duitse markt
Nederlands en Belgisch Limburg trekken opnieuw samen op in de bewerking van de Duitse grensmarkt. ...
05/04/18
Campings kunnen breed online reputatie meten
Europees online bedrijf Campingmonkey introduceert Camping-reviews.com. Deze online tool vereenvo...
04/04/18
Exclusief voor leden
Noord-Holland Noord brengt visie uit op vitale verblijfsaccommodaties
Noord-Holland Noord is een populaire bestemming voor toeristen en recreanten. Jaarlijks verblijven ...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk