Geplaatst op: 05-03-2018

France 4 Naturisme start pr-activiteiten in Nederland

France 4 Naturisme start pr-activiteiten in Nederland
Foto: France 4 Naturisme

France 4 Naturisme, een van de grootste aanbieders van naturistenvakanties wil zich duidelijker op de Nederlandse markt profileren. USP Marketing PR is per 1 maart 2018 aangesteld als PR bureau voor Nederland. De organisatie claimt dat het de nummer één in naturistische vakanties in Frankrijk is. Met een aanbod van zes vakantiebestemmingen van drie tot vijf sterren, vertegenwoordigt France 4 Naturisme 30% van het naturistische aanbod in Frankrijk.

Bij France 4 Naturisme staat naturisme voor gezond, familiaal en authentiek. De kernwaarden van France 4 Naturisme zijn respect, natuur, vrijheid en innerlijke rust. Eén worden met de natuur in een comfortabele en milieubewuste vakantie omgeving, zonder kleding aan. France 4 Naturisme heeft tevens ecologie en duurzame ontwikkeling hoog op het lijstje staan. De campingdorpen leveren een actieve bijdrage aan duurzaam toerisme, door natuurlijke en culturele ecosystemen te beschermen en de ecologischefootprintvan hun activiteiten zo klein mogelijk te houden. De zes campings bevinden zich aan de Atlantische kust, tussen de pijnbomen, aan de Middellandse Zee, op twee stappen afstand van het strand, op Corsica, tussen verborgen meren en prachtige bergen, de Ardčche en de Provence.


USP Marketing PR zal zich voornamelijk in gaan zetten om de Nederlandse vakantiegangers kennis te laten maken met deze ‘puur natuur’ organisatie.

USP Marketing PR is een onafhankelijk PR bureau gespecialiseerd in toerisme, hospitality en lifestyle. Het bureau is opgericht in 1994 en is gevestigd aan de Brouwersgracht in hartje Amsterdam. USP vertegenwoordigt onder andere Emirates Airline, NYC & Company, Regent Seven Seas Cruises, Tourism Authority of Thailand en WOW air.


Trefwoorden: toerisme, vakanties, naturisten, camping

||| Blogs |||

10/04/18
Beleving met een local
Beleving met een local
10/04/18 · Toerisme · Verblijfsrecreatie · Karin Veldhuizen | Lees meer
Vorige week, tijdens het Leisure & trendcongres woonde ik o.a. de workshop bij van Vincent Nijs...
06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, me...
30/12/16
Beleving food ondergeschoven kindje?
Onlangs was ik gastspreker bij Foodservice Network International, een congres over de betekenis...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
01/06/16
Wat vind jij van Toeristenbelasting? Afschaffen of goed toepassen?
Op vrijdag 28 mei hielden CELTH en NRIT Media in Hoevelaken een ontbijtsessie over de toekomst van...














||| Twitter |||

||| Nieuws |||

23/04/18
Exclusief voor leden
Nederlandse kampeerders helemaal niet zuinig
Nederlanders hebben de naam zuinig te zijn maar besteden het meeste aan een vakantieverblijf op de ...
20/04/18
Exclusief voor leden
Landal duurzaamste merk volgens Sustainable Brand Index van 2018
Via interviews met consumenten maakt het adviesbedrijf SB Insight jaarlijks de Sustainable Brand In...
17/04/18
Martin Maassen gaat leiding geven aan nieuwe RECRON-organisatie
Martin Maassen gaat als waarnemend algemeen secretaris leiding geven aan RECRON. Hij volgt daarmee ...
16/04/18
Exclusief voor leden
Vacanceselect & Selectcamp overgenomen door Vacalians
Het Franse Vacalians neemt het Nederlandse Vacanceselect & Selectcamp over. De Europese kampeer...
13/04/18
Exclusief voor leden
Vijf miljoenste vakantiewoning bij Booking.com
Deze week heeft Booking.com de mijlpaal van 5 miljoen vermeldingen van woningen, appartementen en ...
11/04/18
Directeur RECRON weg
Monique van der Sanden vertrekt als directeur van RECRON. Ze draagt haar taken over aan het recent a...
05/04/18
Campings kunnen breed online reputatie meten
Europees online bedrijf Campingmonkey introduceert Camping-reviews.com. Deze online tool vereenvo...
04/04/18
Exclusief voor leden
Noord-Holland Noord brengt visie uit op vitale verblijfsaccommodaties
Noord-Holland Noord is een populaire bestemming voor toeristen en recreanten. Jaarlijks verblijven ...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk