France 4 Naturisme start pr-activiteiten in Nederland
France 4 Naturisme, een van de
grootste aanbieders van naturistenvakanties wil zich duidelijker op de
Nederlandse markt profileren. USP Marketing PR is per 1 maart 2018 aangesteld
als PR bureau voor Nederland. De organisatie claimt dat het de nummer één in
naturistische vakanties in Frankrijk is. Met een aanbod van zes
vakantiebestemmingen van drie tot vijf sterren, vertegenwoordigt France 4
Naturisme 30% van het naturistische aanbod in Frankrijk. Bij France 4 Naturisme staat
naturisme voor gezond, familiaal en authentiek. De kernwaarden van France 4
Naturisme zijn respect, natuur, vrijheid en innerlijke rust. Eén worden met de natuur
in een comfortabele en milieubewuste vakantie omgeving, zonder kleding aan.
France 4 Naturisme heeft tevens ecologie en duurzame ontwikkeling hoog op het
lijstje staan. De campingdorpen leveren een actieve bijdrage aan duurzaam
toerisme, door natuurlijke en culturele ecosystemen te beschermen en de
ecologischefootprintvan
hun activiteiten zo klein mogelijk te houden. De zes campings bevinden zich aan
de Atlantische kust, tussen de pijnbomen, aan de Middellandse Zee, op twee
stappen afstand van het strand, op Corsica, tussen verborgen meren en prachtige
bergen, de Ardèche en de Provence.
USP
Marketing PR zal zich voornamelijk in gaan zetten om de Nederlandse
vakantiegangers kennis te laten maken met deze ‘puur natuur’ organisatie.
USP Marketing PR is een
onafhankelijk PR bureau gespecialiseerd in toerisme, hospitality en lifestyle.
Het bureau is opgericht in 1994 en is gevestigd aan de Brouwersgracht in hartje
Amsterdam. USP vertegenwoordigt onder andere Emirates
Airline, NYC & Company, Regent Seven Seas Cruises, Tourism Authority of
Thailand en WOW air.
Trefwoorden: toerisme, vakanties, naturisten, camping
|
|
25/04/24
Vanaf vandaag moeten toeristen die Venetië voor een dagje willen bezoeken een toegangskaartje reserveren. De maatregel, die geldt op de drukste dagen van het jaar, is een proef om de overweldigende toestroom van toeristen te reguleren en de impact op de stad te beperken.
|
25/04/24
Luchthaven Schiphol verwacht 10% meer reizigers in de meivakantie in vergelijking met vorig jaar. Het wordt daarmee drukker op de luchthaven dan normaal. Nieuwe en snellere securityscanners moeten reizigers sneller door de controles helpen.
|
24/04/24
Recreatiepark De Leistert is door kampeerders uitgeroepen tot ‘Beste camping van Nederland’. In Belgie werd de award gewonnen door Camping Sandaya Parc La Clusure en in de Luxemburg door Camping Fuussekaul.
|
23/04/24
Kampeeraanbieder Eurocamp ziet marketing- en saleskansen bij de grootste sportevenementen van het jaar: de Olympische Spelen, het EK Voetbal, de Tour de France en de Formule 1.
|
23/04/24
In het eerste kwartaal van 2024 verhoogden restaurants en cafés hun prijzen met gemiddeld 6 procent blijkt uit cijfers van het CBS. Maar de horeca lijkt geen andere weg te zien dan de gestegen kosten door te berekenen aan de gasten.
|
23/04/24
De transitie naar een groenere, efficiënter en meer vraaggestuurde mobiliteitsstructuur is in volle gang. Die transitie is hard nodig om als mobiliteitssector door te kunnen groeien en onze maatschappelijke ambities te realiseren. Daarvoor wordt KNV Connected Mobility opgestart.
|
23/04/24
Op vrijdag 3 mei sluit de Al Hijra Moskee in Leiden zich aan en wordt hiermee de 23ste ‘museumzaal’.
|
22/04/24
Het Vlaamse attractiepark Bellewaerde heeft een nieuwe waterattractie. Amazonia ligt in het hart van de nieuwe zone ‘Mundo Amazonia waar in totaal 21 miljoen euro is geïnvesteerd.
|
|
14/05/24
Op dinsdag 14 mei organiseert Pleisureworld bij Yala in Emmeloord de bekendmaking van de ‘Top 10 M...
|
23/05/24
Op donderdag 23 mei organiseert de Landelijke Data Alliantie weer haar jaarlijkse Kennisdag. Locatie...
|
27/05/24
De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
|
05/06/24 t/m 07-06-24
Van 5 tot en met 7 juni 2024 is de Hotelschool The Hague gastheer van de internationale INC Conferen...
|
06/06/24
Het Nationaal Congres Citymarketing heeft dit jaar als thema: Talent & Impacts. Gaststad is dit ...
|
|