Geplaatst op: 18-01-2018
Auteur: Marc Gerlings

Westhoek schakelt vlogsters in

Westhoek schakelt vlogsters in
Foto: Westhoek

In het kader van de regiomarketingcampagne ‘Westhoek. De nieuwe wereld’ zijn twee jonge vlogsters ingeschakeld. De vlogsters zijn Julie en Eline, studentes uit het derde jaar Communicatiemanagement bij Howest Kortrijk. Zij gaan tweewekelijks op pad om de stereotypes over de Westhoek te weerleggen, of te bevestigen.


De twee schreven al langer een blog maar zijn in het najaar ook gestart met filmpjes. Met deze filmpjes wil RESOC Westhoek de troeven van de regio op gebied van werken, wonen en ondernemen op een ludieke manier ‘in the picture’ zetten en een positief imago van de Westhoek uitdragen. Alle gemeentes die deelnemen aan de regiomarketingcampagne komen aan bod. De filmpjes kun je volgen op de website :www.denieuwewereld.be
Topics:Marketing
Trefwoorden: toerisme, promotie, marketing, vlog

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, me...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager’ h...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

22/02/18
Wandelnet contentpartner in Fiets en Wandelbeurs
Koepelorganisatie Wandelnet speelt een belangrijke rol in het wandelprogramma van de beurs in Utrec...
22/02/18
Franse siblu kampeerketen wil bekendheid op Nederlandse markt
Siblu Villages is een keten van 17 luxe 4 en 5-sterren vakantieparken verspreid over Frankrijk. Sib...
20/02/18
Samenwerking Veluwe op 1 ondertekend
Inmiddels is het al een feit, de Veluwe staat weer op nummer 1 als vakantiebestemming van Nederlan...
19/02/18
BRIDGE moet jeugdwerkeloosheid Rotterdam verlagen
De Maasstad wordt in het toeristisch vakgebied vaak aangehaald als voorbeeld van een succesvolle on...
16/02/18
VVV Texel en Nationaal Park Duinen van Texel gaan intensiever samenwerken
VVV Texel en het Nationaal Park Duinen van Texel gaan veel meer samen optrekken. Het doel is meer ...
15/02/18
Campagne French Touch voor het eerst in Nederland
De campagne French Touch "La Belle Vie” is officieel gelanceerd in Nederland. French Touch "La Bell...
13/02/18
Exclusief voor leden
65-plussers geven in komende vijf jaar half miljard meer uit aan vakantie
Frank Oostdam, voorzitter en directeur ANVR: ”Met specifieke dienstverlening gericht op ouderen ku...
06/02/18
Betere ov-verbinding aansluiting naar Waddeneiland Borkum
Het Duitse Waddeneiland Borkum is makkelijk te bereiken door met de auto naar de Eemshaven te rijde...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk