Geplaatst op: 17-01-2018
Auteur: Marc Gerlings

500 mailadressen uit Vakantiebeurs

500 mailadressen uit Vakantiebeurs
Foto: Woerden Marketing
Veel standhouders hebben geen idee wat een beursdeelname oplevert. Op de NRIT-redactie krijgen we weinig berichten binnen over het rendement van bijvoorbeeld de deelname aan de Vakantiebeurs. Woerden Marketing deelde wel een paar kengetallen over hun deelname aan de Vakantiebeurs 2018 in Utrecht.

Op de beurs is er in 6 dagen tijd gesproken met zo’n 1200 tot 1500 potentiële bezoekers, waarvan er zelfs al bezoekers direct een bezoek hebben gebracht aan Woerden en het Kaaspakhuis afgelopen week. Woerden stond op het Nederland-paviljoen. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 150,- per jaarVanaf € 300,- per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: toerisme, marketing, destinatiemarketing, rendement, beurs, vakantiebeurs

||| Blogs |||

28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
30/06/15
De Tour de France winnen we niet
Het lijkt wel of we niet erg goed zijn in leren en onthouden. Fouten maken we met regelmaat en hela...
05/01/15
Trends & Hypes december 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
07/12/14
Trends & Hypes november 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
10/11/14
Trends & Hypes oktober 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

22/02/18
Paul Peeters keynote duurzaamheid bij Trendcongres Toerisme & Vrije tijd 2018 op 5 april
Tijdens het Trendcongres Toerisme & Vrije tijd 2018 op 5 april in Apeldoorn bieden we onder het...
22/02/18
Wandelnet contentpartner in Fiets en Wandelbeurs
Koepelorganisatie Wandelnet speelt een belangrijke rol in het wandelprogramma van de beurs in Utrec...
20/02/18
Bijna 1 miljoen euro voor goede doelen via Le Champion
De evenementen van Le Champion hebben in 2017 bijna 1 miljoen euro opgeleverd voor diverse goede d...
19/02/18
Evenementen onveiliger door verbod rookruimtes
De Vereniging van Evenementenmakers (VVEM) en de Vereniging Nederlandse Poppodia en -Festivals (VNP...
19/02/18
Koning opent tentoonstelling over Zwanenbroeders
Koning Willem-Alexander opende afgelopen vrijdag in Het Noordbrabants Museum de tentoonstelling ...
13/02/18
Opening Tulp Festival Amsterdam 2018 bij Van Eesteren Paviljoen
De officiële opening van de vierde editie van Tulp Festival Amsterdam (31 maart – 30 april...
12/02/18
Exclusief voor leden
Nederlandse werelderfgoederen willen fietsers trekken
Hoe zien de Nederlandse werelderfgoederen eruit vanaf de fiets? Kun je ook wandelen door werelderfg...
01/02/18
Indrukwekkende aftermovie opening Culturele Hoofdstad van Europa
Viel de registratie van de opening op televisie wat tegen? In een paar minuten krijg je wel kippenve...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk