Geplaatst op: 27-12-2017
Auteur: Marc Gerlings

Time to Momo verzorgt miniguide Vakantiebeurs 2018

Time to Momo verzorgt miniguide Vakantiebeurs 2018
Ben je in het vakgebied reizen actief dan ken je de uitgeverij Mo’media. Inderdaad, hun bekendste boeken zijn de 100% gidsen die ze enkele jaren geleden het nieuwe merk Time to Momo gaven. Die uitgeverij verzorgt voor de Vakantiebeurs 2018 een miniguide over de beurs.

Time to Momo is dit jaar niet te missen op de Vakantiebeurs. De uitgeverij verzorgt het Urban Terras, waar locals vertellen over bijzondere citytrips. Daarnaast is de uitgeverij zichtbaar met de miniguide.

"Naast onze gebruikelijke boeken maken we in samenwerking met verkeersbureaus of stedelijke marketingorganisaties ook kleine versies van onze gidsen, miniguides met een specifieke selectie adresjes en routes. Zo kwamen we op het idee om voor de Vakantiebeurs ook zo´n miniguide te maken, want met een beetje goede wil kun je de Jaarbeurs ook als bestemming zien en volg je als bezoekers afhankelijk van je interesses ook bepaalde routes. Het idee sprak de organisatie van de Vakantiebeurs direct aan en dus laten we nu 60.000 miniguides Vakantiebeurs drukken die bezoekers ontvangen in plaats van de vroegere folder. Kortom; je kan niet om ons heen want ook op de Vakantiebeurs is het dit jaar time to momo!”, meldt Sharon Dahler van de uitgeverij mo’media.
Trefwoorden: reizen, marketing

||| Blogs |||

27/12/17
Wake-up call: maak cultuurhistorische binnensteden beleefbaar
De tijd van achteroverleunen is voorbij voor steden met een historisch stadshart. Ook zij moete...
13/12/17
I Have a Dream…
I Have a Dream…
13/12/17 · Reis & vervoer · Marcel Baltus | Lees meer
Het is december. De maand dus van ‘It is the most wonderful time of the year’ en ‘All I want for ...
30/11/17
Customer Journey “Teaching 3 weeks on Leisure & Events Management and Tourism in Shanghai”
De pre-exposure fase Een uitnodiging om les te gaan geven als visiting professors bij Shanghai N...
31/10/17
Escape room ultieme vorm van vrijetijdsbesteding
Eerder gepubliceerd als gastopiniestuk in BN/DeStem op woensdag 18 oktober 2017 Geen activit...
11/09/17
Duurzaam reizen betekent doorzetten
Opwarming aarde, klimaatverandering, aardbevingen.... Willen we er echt wat aan doen? Het spannings...













||| Twitter |||

||| Nieuws |||

23/01/18
Culturele hoofdstad Leeuwarden pleit voor innovatie via cultuur
Het jaar als Culturele Hoofdstad van Europa moet nog beginnen voor Leeuwarden maar nu al pleiten b...
22/01/18
Pluktuin van tulpen maakt publiek klaar voor nieuw tulpenseizoen
Met een reusachtige pluktuin vol tulpen op de Dam in Amsterdam is zaterdag 20 januari 2018 een nieuw...
22/01/18
10 jaar samenwerking Spoorwegmuseum en de beste modelbouwers
Van 9 tot en met 11 maart 2018 viert het Spoorwegmuseum een feestje! Voor de 10e keer zijn de mooi...
22/01/18
Exclusief voor leden
Veluwe verwacht veel bezoekers na film Wild
Bijna drie jaar heeft filmmaker Luc Enting gewerkt aan de natuurfilm "Wild”, een PV Pictures/AVROTR...
22/01/18
Exclusief voor leden
Gebruik mobiel internet boost in 2017
Steeds vaker wordt mobiel internet de basis waarop aanbieders in de vijetijdseconomie hun aanbod we...
19/01/18
Pössl, Adria en Carthago zijn de Kampeerauto's van het jaar
Het Nederlandse camperpubliek heeft modellen van Pössl, Adria en Carthago verkozen tot NKC Kampeera...
19/01/18
Efteling wil attractiepark uitbreiden en in 2020 nieuwe attractie openen
Attractiepark de Efteling wil in 2020 in een nieuw gebied een nieuwe attractie realiseren. Het gebi...
19/01/18
Toverland wil meer dan een miljoen bezoekers
Attractiepark Toverland wordt dit jaar maar liefst anderhalf keer zo groot. Op zaterdag 7 juli 2018...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk