Geplaatst op: 15-12-2017
Auteur: Marc Gerlings

Campagne Denemarken 2018 gericht op tijd met de kids

Campagne Denemarken 2018 gericht op tijd met de kids
Een van de beelden uit de campagne. Foto: Nicals Jessen / VisitDenmark.

Via een nieuwe branding film en vernieuwde lay-out van de bestaande campagnepagina, wordt op een visuele manier zichtbaar gemaakt wat het voor gezinnen met (jonge) kinderen betekent om vakantie te vieren in Denemarken in 2018: tijd met elkaar doorbrengen, samen spelen en plezier maken in een kindvriendelijke, natuurrijke omgeving.

Branding 2018: beeld is duidelijker
Wat in woorden moeilijk valt uit te drukken, kan in beeld makkelijker worden overgebracht. Dat is het uitgangspunt geweest van de nieuwe branding film van VisitDenmark. Het vormt de leidraad van de campagne en heeft als doel om in beeld te brengen wat vakantie vieren met het hele gezin in Denemarken typeert. In essentie staan gezinsgeluk en samen zijn centraal. De vernieuwde online campagnepagina draagt hieraan bij door het beeldverhaal in foto’s voor te zetten, aangevuld met tips van verschillende Deense regio’s.



Heldere boodschap helpt in zoekedrag
Mette Rodenhuis-Carlsen, Deputy Market Director, VisitDenmark The Netherlands: "Door een heldere boodschap naar gezinnen met kinderen te communiceren, helpen wij hen in de zoektocht naar de ideale vakantiebestemming waarin zowel volwassenen maar voornamelijk de kinderen centraal staan. Omdat Denemarken toch nog vrij onbekend is bij velen, is gebleken dat de Nederlandse meivakantie ideaal is om Denemarken (voor het eerst) te ontdekken. Echter zullen wij komend jaar onze campagnepijlen ook op de zomer- en herfstvakantie richten.” >>>

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 150,- per jaarVanaf € 300,- per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: toerisme, marketing

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, me...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager’ h...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...













||| Twitter |||

||| Nieuws |||

22/01/18
Exclusief voor leden
Veluwe verwacht veel bezoekers na film Wild
Bijna drie jaar heeft filmmaker Luc Enting gewerkt aan de natuurfilm "Wild”, een PV Pictures/AVROTR...
22/01/18
Exclusief voor leden
Gebruik mobiel internet boost in 2017
Steeds vaker wordt mobiel internet de basis waarop aanbieders in de vijetijdseconomie hun aanbod we...
18/01/18
Westhoek schakelt vlogsters in
In het kader van de regiomarketingcampagne ‘Westhoek. De nieuwe wereld’ zijn twee jonge vlogsters i...
17/01/18
18 Nederlandse bedrijven op beursvloer Fitur
Vanaf vandaag tot en met 21 januari 2018 vindt de 38eeditie van de vakbeurs Fitur (Feira Internacion...
17/01/18
Exclusief voor leden
500 mailadressen uit Vakantiebeurs
Veel standhouders hebben geen idee wat een beursdeelname oplevert. Bij de NRIT-redactie krijgen we ...
10/01/18
Slimme destinatiemarketing: Bonaire in Harper's
Op een drukbezochte bijeenkomst tijdens de eerste vakdag van de Vakantiebeurs werden door het Bonair...
08/01/18
Blog- en vlogcampagne Limburg Lonkt levert bijna zes ton mediawaarde op
De gezamenlijk blogcampagne van VVV Zuid-Limburg en Maastricht Marketing heeft tot op heden 570.00...
08/01/18
Rivierenland presenteert recreatierivier Maas tijdens Vakantiebeurs
Van 10 tot en met 14 januari is het Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) Rivierenland aanwezig op d...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk