Geplaatst op: 15-12-2017
Auteur: Marc Gerlings

Campagne Denemarken 2018 gericht op tijd met de kids

Campagne Denemarken 2018 gericht op tijd met de kids
Een van de beelden uit de campagne. Foto: Nicals Jessen / VisitDenmark.

Via een nieuwe branding film en vernieuwde lay-out van de bestaande campagnepagina, wordt op een visuele manier zichtbaar gemaakt wat het voor gezinnen met (jonge) kinderen betekent om vakantie te vieren in Denemarken in 2018: tijd met elkaar doorbrengen, samen spelen en plezier maken in een kindvriendelijke, natuurrijke omgeving.

Branding 2018: beeld is duidelijker
Wat in woorden moeilijk valt uit te drukken, kan in beeld makkelijker worden overgebracht. Dat is het uitgangspunt geweest van de nieuwe branding film van VisitDenmark. Het vormt de leidraad van de campagne en heeft als doel om in beeld te brengen wat vakantie vieren met het hele gezin in Denemarken typeert. In essentie staan gezinsgeluk en samen zijn centraal. De vernieuwde online campagnepagina draagt hieraan bij door het beeldverhaal in foto’s voor te zetten, aangevuld met tips van verschillende Deense regio’s.



Heldere boodschap helpt in zoekedrag
Mette Rodenhuis-Carlsen, Deputy Market Director, VisitDenmark The Netherlands: "Door een heldere boodschap naar gezinnen met kinderen te communiceren, helpen wij hen in de zoektocht naar de ideale vakantiebestemming waarin zowel volwassenen maar voornamelijk de kinderen centraal staan. Omdat Denemarken toch nog vrij onbekend is bij velen, is gebleken dat de Nederlandse meivakantie ideaal is om Denemarken (voor het eerst) te ontdekken. Echter zullen wij komend jaar onze campagnepijlen ook op de zomer- en herfstvakantie richten.” >>>

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: toerisme, marketing

CELTH
 






||| Nieuws |||

23/04/24
Exclusief voor leden
Start vereniging mobiliteit KNV Connected Mobility
De transitie naar een groenere, efficiënter en meer vraaggestuurde mobiliteitsstructuur is in volle gang. Die transitie is hard nodig om als mobiliteitssector door te kunnen groeien en onze maatschappelijke ambities te realiseren. Daarvoor wordt KNV Connected Mobility opgestart.
17/04/24
Exclusief voor leden
Boekingstrends meivakantie
Met de meivakantie aanstaande komen diverse touroperators met hun boekingstrends. TUI Nederland ziet 10% meer reizigers tijdens de meivakantie in vergelijking met vorig jaar. De VakantieDiscounter ziet een grote belangstelling voor een all-inclusive naar Turkije.
15/04/24
Uitstoot industrie omlaag maar luchtvaart omhoog
In 2023 was de uitstoot van de Nederlandse bedrijven binnen het Europese Emissiehandelssysteem (EU ETS) 13,2% lager dan in 2022. In tegenstelling tot de luchtvaart die noteerde een stijging van 11%.
15/04/24
Inchecken met betaalpas in buurtbus
In- en uitchecken met de betaalpas nu ook mogelijk in alle buurtbussen van vervoerder Arriva.
11/04/24
NIEUWE ROUTES AMSTEL GOLD RACE 365
Vanaf8 april een nieuwe vierde lus toegevoegd aan de bewegwijzerde routes van de Amstel Gold Race 365 dagen peer jaar te fietsen.
08/04/24
Hollandse snackmuur in Schiphol open
Wat is er nu Hollandser dan even wat uit de muur trekken. Alle toeristen kunnen dat ervaren in de luchthaven Schiphol bij de FEBO.
08/04/24
Exclusief voor leden
Graag een portie zon in de meivakantie 2024
Uit data van reisplatform Skyscanner blijkt dat vooral zonnige bestemmingen als Spanje, Italië en Portugal in trek zijn.
04/04/24
Meer luchtvaartpassagiers in Caribisch Nederland
In 2023 reisden 504.000 passagiers met het vliegtuig van en naar Bonaire, Saba en Sint Eustatius. Dat is 6% meer dan in 2022 en 10% meer dan in 2019.

||| Agenda |||

27/05/24
27/05/24 t/m 27-05-24: Sustainable Tourism Mobility Forum
De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
05/06/24 t/m 07-06-24
05/06/24 t/m 07-06-24: THE INC Conference
Van 5 tot en met 7 juni 2024 is de Hotelschool The Hague gastheer van de internationale INC Conferen...
24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...