Geplaatst op: 05-12-2017
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Bijzondere campagne van Visit Denmark

Bijzondere campagne van Visit Denmark
Foto: Marc Trustrup, VisitDenmark
VisitDenmark is in samenwerking met Scandinavian Airlines gestart met de online adventskalender #FindingHygge. Het is de eerste adventskalender samengesteld door een nationaal toerismebureau.


Via de website www.findinghygge.dk maakt de bezoeker van 1 tot en met 24 december dagelijks kans op het winnen van unieke prijzen. Achter iedere virtuele deur schuilt een kort filmpje met uitleg over wat hygge voor de Denen betekent en maakt de bezoeker daaropvolgend kans op het winnen van een retourvlucht met SAS voor twee personen, drie hotelovernachtingen en een onvergetelijke ervaring in Denemarken.


Wat is Hygge?

Hygge is een gevoel van geluk en tevredenheid dat heeft te maken met levenservaringen en eenvoudige geneugten. Het gaat daarmee veel verder dan geluk dat wordt bereikt door rijkdom of bezit. Hygge is vooral hoe bent en een mindset.


Wat kun je meemaken?

Wie meedoet wint bijvoorbeeld een privé-proeverij in de kelders van de Carlsberg Brouwerij in de planning met een verblijf in de onlangs gerenoveerde Royal Suite in het Copenhagen Marriot Hotel of een hyggeligt familieverblijf in LEGOLAND®.



Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, verkeersbureaus, campagnes

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, me...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager’ h...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...













||| Twitter |||

||| Nieuws |||

12/12/17
Exclusief voor leden
Toeristen geďnspireerd door kubuswoning Rotterdam
Airbnb bracht vandaag een lijst uit met per land één soort vakantiehuis dat bezoekers...
11/12/17
Kerstman aangekomen in Maastricht
Al meerdere jaren heeft de kerstman een huis in Maastricht. Sinds enkele jaren wordt de kerstman oo...
08/12/17
Uitzwaaien van themajaar 2017 de Stijl van Mondriaan tot Dutch Design
Het themajaar 2017 De Stijl, van Mondriaan tot Dutch Design is bijna voorbij. Centraal Museum in U...
07/12/17
Exclusief voor leden
Tandem symbool voor merk Golden Tulip (+korte video)
Wie het afgelopen jaar het vaknieuws over hotelketen Golden Tulip volgde zag het al regelmatig opd...
05/12/17
Bijzondere campagne van Visit Denmark
VisitDenmark is in samenwerking met Scandinavian Airlines gestart met de online adventskalender #F...
01/12/17
Eerste 360-graden video voor Texel
Texel heeft zijn eerste 360-graden video. De eerste video gaat over de veerboot. VVV Texel is partn...
29/11/17
Exclusief voor leden
4 gemeenten zetten Cheese Valley op voor toerisme
De gemeenten Bodegraven-Reeuwijk, Gouda, Krimpenerwaard en Woerden en zijn aan de slag gegaan met h...
28/11/17
Exclusief voor leden
TRVLR vangt 5 miljoen dollar en maakt de oversteek naar Europa
Hier is nog niet zo bekend maar in Azië is het al een sterk merk geworden: platform TRVLR.com. Het ...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk