Geplaatst op: 05-12-2017
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Bijzondere campagne van Visit Denmark

Bijzondere campagne van Visit Denmark
Foto: Marc Trustrup, VisitDenmark
VisitDenmark is in samenwerking met Scandinavian Airlines gestart met de online adventskalender #FindingHygge. Het is de eerste adventskalender samengesteld door een nationaal toerismebureau.


Via de website www.findinghygge.dk maakt de bezoeker van 1 tot en met 24 december dagelijks kans op het winnen van unieke prijzen. Achter iedere virtuele deur schuilt een kort filmpje met uitleg over wat hygge voor de Denen betekent en maakt de bezoeker daaropvolgend kans op het winnen van een retourvlucht met SAS voor twee personen, drie hotelovernachtingen en een onvergetelijke ervaring in Denemarken.


Wat is Hygge?

Hygge is een gevoel van geluk en tevredenheid dat heeft te maken met levenservaringen en eenvoudige geneugten. Het gaat daarmee veel verder dan geluk dat wordt bereikt door rijkdom of bezit. Hygge is vooral hoe bent en een mindset.


Wat kun je meemaken?

Wie meedoet wint bijvoorbeeld een privé-proeverij in de kelders van de Carlsberg Brouwerij in de planning met een verblijf in de onlangs gerenoveerde Royal Suite in het Copenhagen Marriot Hotel of een hyggeligt familieverblijf in LEGOLAND®.



Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, verkeersbureaus, campagnes

||| Blogs |||

21/02/18
Omdenken
Omdenken
21/02/18 · Reis & vervoer · Marcel Baltus | Lees meer
Vastdenken. We hebben er allemaal last van. Vastgeroest in gewoonte, handeling en aanpak. Het wordt...
06/02/18
Zingevend consumptielandschap?
Zingevend consumptielandschap?
06/02/18 · Natuur · Han Verheijden | Lees meer
Nog niet zo heel lang geleden was de zondag de enige vrije dag. Deze werd beschouwd als een rus...
06/02/18
Is toerisme over?
Is toerisme over?
06/02/18 · Toerisme · Hans Dominicus | Lees meer
Overtourism is een nieuwe kreet die men heeft gelanceerd. Het suggereert dat er teveel toerisme is,...
27/12/17
Wake-up call: maak cultuurhistorische binnensteden beleefbaar
De tijd van achteroverleunen is voorbij voor steden met een historisch stadshart. Ook zij moete...
13/12/17
I Have a Dream…
I Have a Dream…
13/12/17 · Reis & vervoer · Marcel Baltus | Lees meer
Het is december. De maand dus van ‘It is the most wonderful time of the year’ en ‘All I want for ...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

22/02/18
Kees van der Most neemt afscheid als manager research bij NBTC
Per 1 juli neemt Kees van der Most afscheid van NBTC Holland Marketing. Van der Most was dertig jaa...
22/02/18
Drents landschap krijgt toch windmolens
Het inpassingsplan Windpark De Drentse Monden en Oostermoer blijft in stand. De bezwaren tegen het ...
22/02/18
Paul Peeters keynote duurzaamheid bij Trendcongres Toerisme & Vrije tijd 2018 op 5 april
Tijdens het Trendcongres Toerisme & Vrije tijd 2018 op 5 april in Apeldoorn bieden we onder het...
22/02/18
Jordanië participeert in Nederlandstalige reisgids app
Het Nederlandse reisplatform REiSREPORT heeft samen met de Jordan Tourism Board, de eerste Nederlan...
22/02/18
Wandelnet contentpartner in Fiets en Wandelbeurs
Koepelorganisatie Wandelnet speelt een belangrijke rol in het wandelprogramma van de beurs in Utrec...
22/02/18
Franse siblu kampeerketen wil bekendheid op Nederlandse markt
Siblu Villages is een keten van 17 luxe 4 en 5-sterren vakantieparken verspreid over Frankrijk. Sib...
21/02/18
Eerste rit Eurostar naar Amsterdam
Op 20 februari reed voor het eerst de Eurostar vanuit Londen naar Amsterdam. In Amsterdam vond de o...
21/02/18
Ontwikkeling luchthaven Lelystad jaar in de ijskast
De uitbreiding van het aantal vliegtuigbewegingen op luchthaven Lelystad wordt met een jaar vertra...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk