4 gemeenten zetten Cheese Valley op voor toerisme
De oprichting van Cheese Valley. Foto: Gemeente Gouda. D e gemeenten Bodegraven-Reeuwijk, Gouda, Krimpenerwaard en Woerden en zijn aan de slag gegaan met het opzetten van Cheese Valley. Op 27 november ondertekenden deze gemeenten een intentieovereenkomst als aftrap van een verdere samenwerking zodat toeristen en afnemers nu en in de toekomst weten dat je voor kaas in het Groene Hart ofwel Cheese Valley moet zijn.
Op een eerdere brainstormdag in maart 2017, waar kaasboeren, kaasproducenten, kaashandelaren, organisatoren van kaasmarkten uit de hele regio aanwezig waren, kwam naar voren dat er veel partijen bezig zijn om het verhaal van gras en koe tot kaas te vertellen. Helaas is het kaasverhaal nog te weinig bekend door versnippering >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: toerisme, kaas, cheese, valley, recreatie, marketing
|
|
20/03/24
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
|
20/03/24
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
|
07/03/24
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...
|
08/02/24
Woensdag 24 januari lanceerde amsterdam&partners de nieuwe bewonerscampagne ‘Amsterdam verruimt je blik’, een campagne die het gevoel van trots bij Amsterdammers vergroot door de rijkdom aan perspectieven en initiatieven van Amsterdammers in beeld te brengen.
|
06/02/24
Don’t Vlaai Away is de ludieke aftrap van de zomercampagne van Visit Zuid-Limburg. De Limburgse DMO wil hiermee Nederlanders verleiden hun vakantie in eigen land te vieren en is een knipoog naar de Europese erkenning van de Limburgse vlaai als beschermd streekproduct.
|
01/02/24
De toekomst van Ons Kloosterpad in de provincie Noord-Brabant is veiliggesteld. De provincie Noord-Brabant, Vereniging Samenwerkende Kloosters en Visit Brabant hebben daartoe een overeenkomst gesloten.
|
01/02/24
Nu gaat de touroperator ook live met Apollo Partner Web die het mogelijk maakt voor lokale reisbureaus en agenten om klanten direct in te boeken.
|
31/01/24
Januari en februari zijn misschien wel de grauwste maanden van het jaar maar het boekingsseizoen is volop in beweging. Touroperator Sunweb meldt op basis van onderzoek dat ruim 1 op de 5 personen begint hun vakantiegeluk al bij het zoeken naar de reisbestemming.
|
|
18/04/24
Op donderdag 18 april 2024 organiseert NRIT samen met de opleidingen Tourism Management van de Neder...
|
24/06/24 t/m 26-06-24
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
|
25/06/24 t/m 28-06-24
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...
|
|