Geplaatst op: 24-11-2017
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

John de Mol koopt Vakantieveilingen

John de Mol koopt Vakantieveilingen
Mediagigant John de Mol heeft e-commercebedrijf Emesa overgenomen. Emesa is de eigenaar van Vakantieveilingen, TicketScout, Vavabid en Actie van de Dag. De Mol brengt tegelijkertijd al zijn mediamerken onder in één bedrijf Talpa Network en ziet grote synergievoordelen. Met de voorgenomen overname door Talpa Network versnelt Emesa haar groeiambities en internationale expansieplannen. Met nieuwe cross-mediale concepten gaat Emesa samen met haar partners consumenten een rijker en verrassender aanbod a...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 150,- per jaarVanaf € 300,- per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, e-commerce, media

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, me...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager’ h...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...













||| Twitter |||

||| Nieuws |||

12/12/17
Exclusief voor leden
Toeristen geďnspireerd door kubuswoning Rotterdam
Airbnb bracht vandaag een lijst uit met per land één soort vakantiehuis dat bezoekers...
11/12/17
Kerstman aangekomen in Maastricht
Al meerdere jaren heeft de kerstman een huis in Maastricht. Sinds enkele jaren wordt de kerstman oo...
08/12/17
Uitzwaaien van themajaar 2017 de Stijl van Mondriaan tot Dutch Design
Het themajaar 2017 De Stijl, van Mondriaan tot Dutch Design is bijna voorbij. Centraal Museum in U...
07/12/17
Exclusief voor leden
Tandem symbool voor merk Golden Tulip (+korte video)
Wie het afgelopen jaar het vaknieuws over hotelketen Golden Tulip volgde zag het al regelmatig opd...
05/12/17
Bijzondere campagne van Visit Denmark
VisitDenmark is in samenwerking met Scandinavian Airlines gestart met de online adventskalender #F...
01/12/17
Eerste 360-graden video voor Texel
Texel heeft zijn eerste 360-graden video. De eerste video gaat over de veerboot. VVV Texel is partn...
29/11/17
Exclusief voor leden
4 gemeenten zetten Cheese Valley op voor toerisme
De gemeenten Bodegraven-Reeuwijk, Gouda, Krimpenerwaard en Woerden en zijn aan de slag gegaan met h...
28/11/17
Exclusief voor leden
TRVLR vangt 5 miljoen dollar en maakt de oversteek naar Europa
Hier is nog niet zo bekend maar in Azië is het al een sterk merk geworden: platform TRVLR.com. Het ...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk