Peter Wijnen aan de slag voor BestCamp
Het in de branche
bekende PR-bureau Peter Wijnen Public Relations gaat aan de slag voor
BestCamp. Peter Wijnen gaat zich inzetten om het label BestCamp een
grotere bekendheid te geven.
BestCamp is een marketingorganisatie van negentien kwaliteitscampings in Nederland (11), België (7) en Noord-Frankrijk (1). BestCamp ondersteunt de individuele campings bij (internet)marketing en de prijs- en productstrategie. Daarnaast is het mogelijk om via de website www.bestcamp.nl reserveringen te ontvangen. BestCamp heeft samenwerkingen lopen met diverse grote partijen zoals de ANWB, Vrijbuiter, Studio 100, Plopsaland, Telegraaf, KPN, PostNL en Metea.
De organisatie wil bekender worden bij de consument en staat ook open voor nieuwe kwaliteitscampings die bij BestCamp willen aansluiten. Peter Wijnen gaat zich daarvoor inzetten.
Topics:Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: verblijfsrecreatie, campings, samenwerkingsverbanden