Geplaatst op: 08-11-2017
Auteur: Marc Gerlings

14.000 tickets door eerste samenwerking Arabische luchtvaart

14.000 tickets door eerste samenwerking Arabische luchtvaart
Foto: Emirates
Luchtvaartmaatschappijen Emirates en Flydubai maken meer gebruik van hun gecombineerde netwerk. Onder andere Zanzibar, Katmandu en Kilimanjaro behoren tot de nieuwe bestemmingen. De eerste fase in de samenwerking leverde 14.000 tickets op. Zo een sterke ontwikkeling door het bundelen van aanbod hadden beide bedrijven niet verwacht.

Tim Clark, CEO van Emirates: "We zijn enorm blij met de positieve reactie van reizigers. Er zijn bijna 14.000 tickets geboekt tijdens de eerste fase van het partnership >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 150,- per jaarVanaf € 300,- per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: vliegen, luchtvaart, toerisme, marketing

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, me...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager’ h...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...













||| Twitter |||

||| Nieuws |||

20/02/18
Samenwerking Veluwe op 1 ondertekend
Inmiddels is het al een feit, de Veluwe staat weer op nummer 1 als vakantiebestemming van Nederlan...
19/02/18
BRIDGE moet jeugdwerkeloosheid Rotterdam verlagen
De Maasstad wordt in het toeristisch vakgebied vaak aangehaald als voorbeeld van een succesvolle on...
16/02/18
VVV Texel en Nationaal Park Duinen van Texel gaan intensiever samenwerken
VVV Texel en het Nationaal Park Duinen van Texel gaan veel meer samen optrekken. Het doel is meer ...
15/02/18
Campagne French Touch voor het eerst in Nederland
De campagne French Touch "La Belle Vie” is officieel gelanceerd in Nederland. French Touch "La Bell...
13/02/18
Exclusief voor leden
65-plussers geven in komende vijf jaar half miljard meer uit aan vakantie
Frank Oostdam, voorzitter en directeur ANVR: ”Met specifieke dienstverlening gericht op ouderen ku...
06/02/18
Betere ov-verbinding aansluiting naar Waddeneiland Borkum
Het Duitse Waddeneiland Borkum is makkelijk te bereiken door met de auto naar de Eemshaven te rijde...
05/02/18
Exclusief voor leden
Websites Maastricht en Noordwijk Marketing best bekeken
De websites van Noordwijk, Maastricht, Friesland en Groene Hart zijn de best bekeken websites van he...
05/02/18
Nederland koploper in internettoegang
Nederland behoort tot de kopgroep van EU-28-landen met de meeste huishoudens die toegang hebben tot...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk