Geplaatst op: 06-11-2017
Auteur: Marc Gerlings

Verre bestemmingen met Westerse faciliteiten in trek

Verre bestemmingen met Westerse faciliteiten in trek
Foto: Essential Costa Rica

Reisorganisatie Riksja Travel heeft onlangs onderzoek gedaan naar de meest populaire reisbestemming voor 2018 onder ruim 100.000 respondenten. Gister werd, op het Riksja Reisevent in Utrecht, de winnende bestemming bekend gemaakt: Costa Rica. Verder blijkt ook uit het onderzoek dat nummer twee en drie Latijns-Amerikaanse landen zijn. Dat betekent een opvallende verschuiving.


Costa Rica meest populair
Met 6,9% van alle stemmen is Costa Rica de meest populaire bestemming voor 2018. Op de voet gevolgd door Colombia (6,1%) en Cuba (5,6%). >>>

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 150,- per jaarVanaf € 300,- per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: reizen, toerisme, Zuid-Amerika, marketing

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, me...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager’ h...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...













||| Twitter |||

||| Nieuws |||

08/12/17
Uitzwaaien van themajaar 2017 de Stijl van Mondriaan tot Dutch Design
Het themajaar 2017 De Stijl, van Mondriaan tot Dutch Design is bijna voorbij. Centraal Museum in U...
07/12/17
Exclusief voor leden
Tandem symbool voor merk Golden Tulip (+korte video)
Wie het afgelopen jaar het vaknieuws over hotelketen Golden Tulip volgde zag het al regelmatig opd...
05/12/17
Bijzondere campagne van Visit Denmark
VisitDenmark is in samenwerking met Scandinavian Airlines gestart met de online adventskalender #F...
01/12/17
Eerste 360-graden video voor Texel
Texel heeft zijn eerste 360-graden video. De eerste video gaat over de veerboot. VVV Texel is partn...
29/11/17
Exclusief voor leden
4 gemeenten zetten Cheese Valley op voor toerisme
De gemeenten Bodegraven-Reeuwijk, Gouda, Krimpenerwaard en Woerden en zijn aan de slag gegaan met h...
28/11/17
Exclusief voor leden
TRVLR vangt 5 miljoen dollar en maakt de oversteek naar Europa
Hier is nog niet zo bekend maar in Azië is het al een sterk merk geworden: platform TRVLR.com. Het ...
28/11/17
Oad en CityZapper werken samen in magazine
De touringcars van touroperator Oad uit Overijssel staan in de startblokken om fans van de kerstmar...
24/11/17
Exclusief voor leden
John de Mol koopt Vakantieveilingen
Mediagigant John de Mol heeft e-commercebedrijf Emesa overgenomen. Emesa is de eigenaar van Vakant...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk