Geplaatst op: 06-11-2017
Auteur: Marc Gerlings

Utrechtse Heuvelrug verlengen?

Utrechtse Heuvelrug verlengen?
Na de Hoge Veluwe en de Biesbosch is de Utrechtse Heuvelrug het bekendste Nationale Park onder Nederlanders. Dat blijkt uit het onderzoek naar de naamsbekendheid en het imago van het Nationaal Park (Utrechtse) Heuvelrug. Bureau Ruimte en Vrije Tijd heeft het onderzoek uitgevoerd, in opdracht van het Nationaal Park en het Regionaal Bureau Toerisme Heuvelrug en Vallei. 

De resultaten geven belangrijke inzichten aan de partijen die samenwerken aan de ambitie het huidige Nationale park uit te breiden tot aan het Gooimeer. Een sterk merk en naamsbekendheid is >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 150,- per jaarVanaf € 300,- per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: recreatie, natuur, Utrecht, Gooimeer, Heuvelrug

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, me...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager’ h...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...
















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

16/11/17
Exclusief voor leden
ZeelandPas wordt ook sleutel
De ZeelandPas wordt in de toekomst ook de digitale sleutel om toegang te krijgen tot de verblijfsa...
16/11/17
Nederlanders iets vaker naar Puglia
Afgelopen maandag hield de promotieorganisatie van de Italiaanse regio Puglia een bijeenkomst in A...
14/11/17
Exclusief voor leden
Jochem Wijnands vindt kapitaal voor TRVL
TRVL is een platform waarbij eigenlijk iedereen de positie van een reisagent inneemt. Het is opgeri...
10/11/17
Exclusief voor leden
Arnhem krijgt zelfstandige organisatie voor citymarketing
Arnhem krijgt een zelfstandige organisatie voor citymarketing. Binnenkort start een kwartiermaker ...
09/11/17
Recordaantal deelnemers Aad Struijs Persprijs 2018
Een recordaantal van 104 reisjournalisten in Nederland en België hebben hun producties ingestuurd ...
09/11/17
Nederlanders wantrouwen bedrijven online
Consumenten hebben steeds minder vertrouwen in wat merken en bedrijven online doen. Ondanks dat 68%...
08/11/17
Exclusief voor leden
14.000 tickets door eerste samenwerking Arabische luchtvaart
Luchtvaartmaatschappijen Emirates en Flydubai maken meer gebruik van hun gecombineerde netwerk. Ond...
07/11/17
Exclusief voor leden
Forse groei aantal vluchten naar New York van WOW
WOW air vliegt vanaf de zomer van 2018 maar liefst 20 keer per week naar New York. De IJslandse lu...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk