Geplaatst op:

...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 150,- per jaarVanaf € 300,- per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • ||| Blogs |||

    06/07/17
    De brug over de online generatiekloof
    "Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, me...
    20/03/17
    Wie regisseert het toerisme in de regio?
    Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager’ h...
    30/09/16
    Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
    In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
    28/06/16
    ‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
    Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
    04/03/16
    Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
    In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...













    ||| Twitter |||

    ||| Nieuws |||

    22/01/18
    Exclusief voor leden
    Veluwe verwacht veel bezoekers na film Wild
    Bijna drie jaar heeft filmmaker Luc Enting gewerkt aan de natuurfilm "Wild”, een PV Pictures/AVROTR...
    22/01/18
    Exclusief voor leden
    Gebruik mobiel internet boost in 2017
    Steeds vaker wordt mobiel internet de basis waarop aanbieders in de vijetijdseconomie hun aanbod we...
    18/01/18
    Westhoek schakelt vlogsters in
    In het kader van de regiomarketingcampagne ‘Westhoek. De nieuwe wereld’ zijn twee jonge vlogsters i...
    17/01/18
    18 Nederlandse bedrijven op beursvloer Fitur
    Vanaf vandaag tot en met 21 januari 2018 vindt de 38eeditie van de vakbeurs Fitur (Feira Internacion...
    17/01/18
    Exclusief voor leden
    500 mailadressen uit Vakantiebeurs
    Veel standhouders hebben geen idee wat een beursdeelname oplevert. Bij de NRIT-redactie krijgen we ...
    10/01/18
    Slimme destinatiemarketing: Bonaire in Harper's
    Op een drukbezochte bijeenkomst tijdens de eerste vakdag van de Vakantiebeurs werden door het Bonair...
    08/01/18
    Blog- en vlogcampagne Limburg Lonkt levert bijna zes ton mediawaarde op
    De gezamenlijk blogcampagne van VVV Zuid-Limburg en Maastricht Marketing heeft tot op heden 570.00...
    08/01/18
    Rivierenland presenteert recreatierivier Maas tijdens Vakantiebeurs
    Van 10 tot en met 14 januari is het Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) Rivierenland aanwezig op d...
    Partners
    NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
    Initiatiefnemers
    NRIT Media
    Vrijetijdsnetwerk