Geplaatst op: 18-09-2017
Bron: https://www.nextpax.com/
Auteur: Redactie
NRIT Media

Samenwerking tussen HomeToGo en NextPax

Samenwerking tussen HomeToGo en NextPax
De metazoekmachine voor vakantiehuizen, HomeToGo werkt nu samen met NextPax, een platform voor channelmanagers en accomodatiebeheerders, om zo een nog groter aanbod aan vakantiehuizen te kunnen bieden. Ook betekent dit dat de eigenaren van vakantiehuizen die samenwerken met Nextpax de mogelijkheid hebben om hun bereik te vergroten door in de zoekresultaten van HomeToGo te worden weergegeven.

De integratie van NextPax in de HomeToGo-zoekmachine zal de kansen voor gebruikers vergroten om de vakantiewoning te vinden die zij zoeken. NextPax, breidt verder het bereik uit door HomeToGo als nieuw distributiekanaal toe te voegen aan het portfolio.


Wat is NextPax?

NextPax, opgericht in 2006 door Erik Engel, biedt eigenaren, touroperators en beheerders van vakantieaccommodaties een platform om accommodaties aan te bieden, te boeken en bij te werken. Dat betekent dat eigenaren maar op één platform hun accommodatie hoeven aan te bieden en te beheren. Het netwerk van NextPax bestaat uit meer dan 350.000 accommodaties die via meer dan 300 verschillende kanalen worden aangeboden. Door samen te werken met HomeToGo, een meta-zoekmachine met meer dan 10 miljoen beschikbare accommodaties wereldwijd, vergroot NextPax zowel het bereik als de zichtbaarheid van zijn klanten. Tegelijkertijd versterkt HomeToGo zijn positie als ‘s werelds grootste zoekmachine voor vakantiehuizen door het portfolio met vele nieuwe objecten uit te breiden.


Wat is HomeToGo?

HomeToGo, dat slechts drie jaar geleden werd opgericht door Patrick Andrae, Nils Regge en Wolfgang Heigl, biedt gebruikers een duidelijke, gebruiksvriendelijke interface om een geschikte vakantiewoning te vinden door direct verschillende aanbiedingen te vergelijken. Dankzij talrijke filters worden gebruikers geholpen bij het kiezen tussen een groot aantal objecten van toonaangevende vakantieverhuur websites.


HomeToGo heeft momenteel meer dan 100 werknemers in dienst en opereert met lokale websites in de Verenigde Staten en twaalf verschillende Europese landen. In 2016 werd verder ook een Russische variant van de meta-zoekmachine gelanceerd en in 2017 bereikte HomeToGo ook de Australische en Mexicaanse markt. Verder werden er dit jaar twee gratis mobiele apps for iOS en Android gelanceerd.

Trefwoorden: verblijfsrecreatie, vakantiehuizen

CELTH
 






||| Nieuws |||

24/04/24
De Leistert is beste camping van Nederland
Recreatiepark De Leistert is door kampeerders uitgeroepen tot ‘Beste camping van Nederland’. In Belgie werd de award gewonnen door Camping Sandaya Parc La Clusure en in de Luxemburg door Camping Fuussekaul.
23/04/24
Exclusief voor leden
Eurocamp ziet kansen in Oranje sportzomer
Kampeeraanbieder Eurocamp ziet marketing- en saleskansen bij de grootste sportevenementen van het jaar: de Olympische Spelen, het EK Voetbal, de Tour de France en de Formule 1.
15/04/24
Minke Rabaut in workshop 3ST
Minke Rabaut van Impuls Zeeland is toegevoegd aan de workshop 3ST tijdens het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024, op 18 april in Vlissingen
15/04/24
Resort Lexmond van TopParken officieel geopend
Zaterdag 13 april vond de officiële opening van Resort Lexmond van TopParken plaats. Het vakantiepa...
11/04/24
Marieke Braber spreker workshop Vakantieparken en trends
Jos van der Sterren heeft bij zijn workshop over vakantieparken een stevige side-kick naast zich in de vorm van Marieke Braber. Het is weer een sterke aanvulling in het programma van Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
09/04/24
Ga op speeddate bij Trendcongres Toerisme en Vrijetijd
Nog een reden om naar het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd te komen. Je mag als bezoeker op speeddate. Leer razendsnel je vakgenoten kennen.
05/04/24
Exclusief voor leden
Handreiking tijdelijke functieverandering vakantieparken
Het Expertisecentrum Vitale Vakantieparken Overijssel heeft de ‘Handreiking tijdelijke functieverandering vakantieparken' aan aan demissionair minister Hugo de Jonge overhandigd.
03/04/24
Exclusief voor leden
Hoe bouw je een onderscheidend merk?
Hoe bouw je een merk met een onderscheidende identiteit? Die vraag stond centraal op de presentatie van Martijn Assen van bureau NLVK op het kennisevent Embrace Growth 2024 van Booking Experts. In dit artikel de highlights en wat pointers.

||| Agenda |||

27/05/24
27/05/24 t/m 27-05-24: Sustainable Tourism Mobility Forum
De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...