Regiomarketing centraal op Vakdag Zet je regio op de kaart
Het bruist volgens initiatiefnemer Hans van Leeuwen in ons land van de regionale initiatieven. Toerisme
en recreatie worden door veel beleidsmakers gezien als de nieuwe economische
aanjagers. Maar het gevecht om de gast is tevens een mondiale uitdaging door de
groei van het inkomend toerisme.En is het probleem van Amsterdam de oplossing voor de regio? Zijn de VVV's achterhaald of klaar voor de toekomst, kan de provincie het verschil maken in een regionale aanpak en zijn RBT's effectief genoeg in het bereiken van de consument? Allemaal vragen die op het congres op donderdag 21 oktober aan de orde komen.
Het programma:
- Gemeente Lelystad: De economische effecten van de luchthaven op Lelystad en de regio
- ANVR: hoe klantgericht zijn we eigenlijk?
- RBT Rivierenland: De relevatie van een toeristenbureau
- NKC: Faciliteer de camperaar in je regio en profiteer
- Leeuwarden:– Culturele hoofdstad
- HollandWorld™ in Park21: Destination product development & Lessons learned
- Centrummanagement Maastricht: Van Goed naar Excellent
- Go-Kids: Flierefluiter
- Kenniscentrum Kusttoerisme: Via big data naar regionale kennis en innovatie
- EUREGIO: Gezamenlijk werk maken van de Duitse markt
- Onlinebeinvloender: Marketing voor regio’s
- BAS Retail: Waarom iets verbieden wat een succes is?
- Ensanne: Waarom bloggers structureel onderdeel moeten zijn van je marketingmix
- Verkeersbureaus.info – Zorgen problemen Booking.com en Airbnb ook voor oplossing op jouw bestemming?
- RBT Rivierenland – Fruitrijk, een regionale dagattractie
Deelname
Deelname aan de dag kan als bezoeker, standhouder of partner. Meer informatie op de website zetjeregioopdekaart.nl
Trefwoorden: marketing, regiomarketing, beleid