Geplaatst op: 21-08-2017
Auteur: Marc Gerlings

Stedensite CityZapper opent pop-up store in Amsterdam

Stedensite CityZapper opent pop-up store in Amsterdam
Afbeelding: CityZapper

Op 13 september 2017 opent CityZapper voor de eerste keer de deuren van een tijdelijke winkel in Amsterdam. Met de opening van deze pop-up store is het grootste stedentripplatform van Nederland niet alleen online te vinden, maar ook op de Haarlemmerdijk, een van Amsterdams leukste winkelstraten.


Stapde CityZapper Pop-Up Store binnen en start je culturele trip. Tijdens een bezoek aan de winkel maak je bijna een complete wereldreis aan de hand van de leukste producten uit verschillende wereldsteden.


Van Rio tot Londen
Begin je ontdekkingstocht in het tropische Rio de Janeiro, om vervolgens terecht te komen in het hippe Portland, Oregon. Eenmaal terug in Europa beleef je de romantiek van het Duitse Heidelberg en leer je alle in’s en out’s kennen van het bruisende Berlijn. Vanaf hier sta je binnen enkele seconden in het gezellige Londen waarna de reis afgesloten wordt in het beeldschone Helsinki. Laat je inspireren door iedere stad aan de hand van gave tassen, mooi art work, leuke hebbedingetjes of een van de andere producten.

Niet alleen producten uit wereldsteden passeren de revue, ook leuke reisgadgets en andere reisgerelateerdemust haveszijn te koop in de CityZapper Pop-Up Store. Je nazomerse trip begint in de winkel van CityZapper.

Openingstijden
De CityZapper Pop-Up Store is vanwoensdag 13 september tot en met zondag 8 oktober 2017 dagelijks geopend. De openingstijden zijn als volgt:

Ma t/m wo: 11-18.00
Do: 11-20.00
Vr: 11-18.00
Za: 10-18.00
Zo: 12-17.00

Trefwoorden: citytrip, stad, toerisme, winkel, retail, marketing

Reacties:

  • Nog geen reacties aanwezig.

Plaats een reactie:

Naam:Verplicht
E-mailadres:Verplicht
Bericht:Verplicht
 

Reload Image


 

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, me...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager’ h...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...













||| Twitter |||

||| Nieuws |||

18/01/18
Westhoek schakelt vlogsters in
In het kader van de regiomarketingcampagne ‘Westhoek. De nieuwe wereld’ zijn twee jonge vlogsters i...
17/01/18
18 Nederlandse bedrijven op beursvloer Fitur
Vanaf vandaag tot en met 21 januari 2018 vindt de 38eeditie van de vakbeurs Fitur (Feira Internacion...
17/01/18
Exclusief voor leden
500 mailadressen uit Vakantiebeurs
Veel standhouders hebben geen idee wat een beursdeelname oplevert. Bij de NRIT-redactie krijgen we ...
10/01/18
Slimme destinatiemarketing: Bonaire in Harper's
Op een drukbezochte bijeenkomst tijdens de eerste vakdag van de Vakantiebeurs werden door het Bonair...
08/01/18
Blog- en vlogcampagne Limburg Lonkt levert bijna zes ton mediawaarde op
De gezamenlijk blogcampagne van VVV Zuid-Limburg en Maastricht Marketing heeft tot op heden 570.00...
08/01/18
Rivierenland presenteert recreatierivier Maas tijdens Vakantiebeurs
Van 10 tot en met 14 januari is het Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) Rivierenland aanwezig op d...
22/12/17
Exclusief voor leden
Platform Ik wil meer reizen sluit aan bij grote webshop
Vooral om internati­­onaal te kunnen groeien, heeft online-platform voor reizigers ‘Ik wil meer rei...
20/12/17
Exclusief voor leden
Europese partners bezoeken kerstconcepten in Limburg
VVV Zuid-Limburg is partner van het Interreg Europe project ‘BRANDTour’. Dit project is een samenwe...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk