Geplaatst op: 11-08-2017
Auteur: Marc Gerlings

Tripfixer promoot en fikst vakantie dichtbij

Leuke chatbot kan niet zonder sterke content

Tripfixer promoot en fikst vakantie dichtbij
Afbeelding: Provincie Antwerpen
Drie juli lanceerde de provincie Antwerpen een chatbot, een grappige, virtuele chatvriend die aan de hand van je interesses en wensen een trip op maat voorstelt. Natuurlijk promoot de aardige chatbot de regio. Gister werd de 10.000 chatsessies bereikt, een stevig aantal voor een kleine actie die tot eind augustus duurt. Met de eerste mooie resultaten vraag je je af waarom de sympathieke bot niet permanent in de lucht blijft.

Van 3 juli tot 31 augustus helpt de Tripfixer van de provincie Antwerpen de consument aan een leuk uitje dat past bij je interesses, leeftijd, regio, of andere variabelen. De Tripfixer is de zomercampagne van de provincie Antwerpen. Deze virtuele chatvriend vraagt je >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 150,- per jaarVanaf € 300,- per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: toerisme, uitje, chat, bot, marketing, content, Vlaanderen, Antwerpen

Reacties:

  • Nog geen reacties aanwezig.

Plaats een reactie:

Naam:Verplicht
E-mailadres:Verplicht
Bericht:Verplicht
 

Reload Image


 

||| Blogs |||

26/04/17
Wat kunnen we leren van de verkiezingen?
Ruim 80% van de Nederlanders ging op 15 maart jl. naar de stembus. Dat komt toevalligerwijs (?) ong...
03/04/17
Kijk eens buiten je sector!
Kijk eens buiten je sector!
03/04/17 · Dagrecreatie · Toerisme · Laurien van der Vaart | Lees meer
De vrijetijds- en toerismesector verandert razendsnel. Dit is natuurlijk vaker gezegd, en was ook w...
28/02/17
Het Verhaal van Nederland! Waarom wordt het nog niet verteld?
"Het is 2025, de klimaatcrisis is op zijn hoogtepunt. Zowel de stijging van de zeespiegel als h...
30/11/16
Wordt de kust echt bedreigd?
Wordt de kust echt bedreigd?
30/11/16 · Beleid · Dagrecreatie · Natuur · Han Verheijden | Lees meer
In de afgelopen maanden hebben alle kranten volgestaan met nerveuze berichten over ons kust. Ze...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...













||| Twitter |||

||| Nieuws |||

19/01/18
Nieuwe Omgevingswet leeft meer
De Dag van de Omgevingswet trok 300 deelnemers naar Utrecht. De nieuwe wet die al meerdere keren is ...
17/01/18
Nog vijf routes op shortlist Wandelroute van het Jaar
Nog vijf van de tien genomineerde routes maken kans op de begeerde trofee voor de Wandelroute van h...
12/01/18
Exclusief voor leden
Prijzen vakantieparken sterk gestegen in 2017
In 2017 zijn de prijzen voor Nederlandse vakantieparken met 13,8% sterk gestegen. Dit na een prijs...
09/01/18
Gaia leukste uitje van Nederland
Volgens leden van de ANWB is GaiaZoo het ‘Leukste uitje van Nederland 2018’. Ron Kuckelkorn van Gaia...
02/01/18
Exclusief voor leden
Speeljungle met a la carte restaurant
Recreatiepark de Leistert in het Limburgse Roggel heeft een indoor speeljungle met een à la carte re...
19/12/17
Ruim miljoen meer Nederlanders in 2060
De toeristische sector kan voor de toekomst rekening houden met steeds meer Nederlandse gasten en k...
18/12/17
Exclusief voor leden
Park Vliegbasis Soesterberg over naar Utrechts Landschap
Afgelopen vrijdag heeft de provincie Utrecht het eigendom van Park Vliegbasis Soesterberg overgedr...
14/12/17
Exclusief voor leden
Hoe zit het met de welvarendheid en kwetsbaarheid van jouw bezoekers?
In de klassieke marketing werd gekeken naar factoren zoals inkomen en opleiding bij doelgroepen. Be...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk