Geplaatst op: 11-08-2017
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Prijzen in branche groeien hard

Prijzen in branche groeien hard
Bron: Shutterstock
De prijzen in de branche stijgen de afgelopen maanden sterk. Zo werden in juli pakketreizen 7 procent duurder, hotels 9 procent en vakantieparken zelfs 20 procent. De prijsstijgingen zijn geen incident. Nadat in 2016 de prijzen, met uitzondering van de hotels, voornamelijk daalden zien we nu in 2017 vrijwel elke maand prijsstijgingen. Dat blijkt uit de Consumentenprijsindex van het CBS. Pakketreizen De prijzen voor pakketreizen stijgen sinds januari met uitzondering van mei onafgebroken. Vorig jaar daalden d...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: prijzen, reisbranche, verblijfsrecreatie, horeca, hotels, bungalowparken, campings, kampeerterreinen

Reacties:

  • Nog geen reacties aanwezig.

Plaats een reactie:

Naam:Verplicht
E-mailadres:Verplicht
Bericht:Verplicht
 

Reload Image


 

||| Blogs |||

10/04/18
Beleving met een local
Beleving met een local
10/04/18 · Toerisme · Verblijfsrecreatie · Karin Veldhuizen | Lees meer
Vorige week, tijdens het Leisure & trendcongres woonde ik o.a. de workshop bij van Vincent Nijs...
06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, me...
30/12/16
Beleving food ondergeschoven kindje?
Onlangs was ik gastspreker bij Foodservice Network International, een congres over de betekenis...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
01/06/16
Wat vind jij van Toeristenbelasting? Afschaffen of goed toepassen?
Op vrijdag 28 mei hielden CELTH en NRIT Media in Hoevelaken een ontbijtsessie over de toekomst van...














||| Twitter |||

||| Nieuws |||

20/04/18
Exclusief voor leden
Landal duurzaamste merk volgens Sustainable Brand Index van 2018
Via interviews met consumenten maakt het adviesbedrijf SB Insight jaarlijks de Sustainable Brand In...
17/04/18
Martin Maassen gaat leiding geven aan nieuwe RECRON-organisatie
Martin Maassen gaat als waarnemend algemeen secretaris leiding geven aan RECRON. Hij volgt daarmee ...
16/04/18
Exclusief voor leden
Vacanceselect & Selectcamp overgenomen door Vacalians
Het Franse Vacalians neemt het Nederlandse Vacanceselect & Selectcamp over. De Europese kampeer...
13/04/18
Exclusief voor leden
Vijf miljoenste vakantiewoning bij Booking.com
Deze week heeft Booking.com de mijlpaal van 5 miljoen vermeldingen van woningen, appartementen en ...
11/04/18
Directeur RECRON weg
Monique van der Sanden vertrekt als directeur van RECRON. Ze draagt haar taken over aan het recent a...
05/04/18
Campings kunnen breed online reputatie meten
Europees online bedrijf Campingmonkey introduceert Camping-reviews.com. Deze online tool vereenvo...
04/04/18
Exclusief voor leden
Noord-Holland Noord brengt visie uit op vitale verblijfsaccommodaties
Noord-Holland Noord is een populaire bestemming voor toeristen en recreanten. Jaarlijks verblijven ...
03/04/18
Natuurhuisje op weg naar 25.000 bomen
Het platform voor vakantiehuisjes in de natuur, natuurhuisje.nl, wil nog voor 2022 éé...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk