Geplaatst op: 09-08-2017

Consument heeft onstilbare honger naar mobiel internet

3 trends gebruik mobiel internet uit 2016

Consument heeft onstilbare honger naar mobiel internet
Foto: MG
Voor de recreatie- en reissector is dit een belangrijke trend: de consument vraagt vaker naar mobiel internet. Hoe vaak? Autoriteit Consument & Markt (ACM) zocht het uit. De hoeveelheid gebruikte mobiele data blijft toenemen. Over heel 2016 werd in totaal 185 miljard MB verbruikt, een stijging van 63% ten opzichte van 2015 en een stijging van meer dan 500% ten opzichte van 2013. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 150,- per jaarVanaf € 300,- per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Topics:Marketing

Reacties:

  • Nog geen reacties aanwezig.

Plaats een reactie:

Naam:Verplicht
E-mailadres:Verplicht
Bericht:Verplicht
 

Reload Image


 

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, me...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager’ h...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

12/09/17
Efteling beste digitale ervaring in sector reizen in 2017
Niet een van de grote reismerken komt als winnaar naar voren bij de Digital Excellence Monitor maar ...
12/09/17
Exclusief voor leden
Antwerpse chatbot Tripfixer groot succes
De nieuwe toeristische chatbox van de provincie Antwerpen is met 11.400 gesprekken in juli en augus...
08/09/17
Maastricht Marketing promoot dialect
Een bijzonder initiatief van Maastricht Marketing, de ondersteuning van initiatieven waarbij diale...
07/09/17
Exclusief voor leden
Natuurhuisje kiest makkelijker betaalmodule voor consumenten
Natuurhuisje, dat 20 miljoen euro omzette in 2016, is als eerste boekingsplatform erin geslaagd om ...
07/09/17
Introductie kastelenlijn Nederland
Vanmiddag presenteren stichting Kastelen, Buitenplaatsen en Landgoederen (sKBL) en NBTC Holland Mar...
31/08/17
Exclusief voor leden
Cruisesector pakt groot uit in Hamburg
De consumentenbeurs Hamburg Cruise Days vindt plaats van 8 tot en met 10 september 2017. Het is ui...
30/08/17
Exclusief voor leden
Maastricht ontvangt 2000 archeologen
Van woensdag 30 augustus tot en met zaterdag 2 september 2017 vindt in Maastricht het congres van de...
28/08/17
Bloggersreis van 10 weken door Zuid-Limburg, Maastricht en EU-regio
VVV Zuid-Limburg en Maastricht Marketing hebben samen het startschot gegeven voor grootste bloggers...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk