Eigenzinnigheid in Friese campagne
Plus 4 campagnebeelden
Om de diversiteit van de eigenzinnige provincie Friesland te benadrukken, start regiobureau Merk Fryslân woensdag 2 augustus een zomercampagne vol Friesefratsen. Duidelijk zichtbaar de nieuwe profilering: Friesland style. In Friesland is alles namelijk nèt even anders. Wat gemoedelijker, wat eigenzinniger, wat langzamer misschien, maar ook wat ‘vrijer’…Al die kleine ‘net-andersen’ bij elkaar opgeteld maken Friesland tot een andere beleving, menen de makers. Friesland is anders Met krachtige foto’s wordt Friesland op een opvallende, stijlvolle en humoristische manier in beeld gebracht. Een dagje wellness beleef je in de modder van het Wad,cityhoppen doe je per kajak en het strand is de perfecte kinderopvang als je de kids gewoon even ingraaft. Wie deze zomer zelf #Frieslandstylegaat en een foto deelt via social media kan ook nog eens gave prijzen winnen.
De campagne valt samen met grote evenementen Deze zomer valt er in de provincie weer van alles te beleven. Denk aan de Sneekweek (5-10 augustus), het traditionele >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: campagne, toerisme, merk, Friesland
|
|
27/03/24
Vanaf 31 maart wordt de KLM-busdienst Nijmegen – Arnhem - Schiphol uitgebreid met één extra dienst naar dagelijks twee omlopen.
|
25/03/24
Hotelketen ziet een wens in vervulling gaan met een hotel op Waddeneiland Ameland. Per 1 april zal bij Hotel Noordsee de vlag van Fletcher Hotels in top gaan.
|
22/03/24
Een interessant onderzoek van Skyscanner die het recente boekgedrag van reizigers wereldwijd in kaart heeft gebracht. Ze rapporteren over reisplannen voor de periode juni-augustus 2024 en spiltsen die uit naar regio.
|
20/03/24
Parijs, Barcelona en Amsterdam zijn de meest populaire bestemmingen voor Nederlanders tijdens het Paasweekend. Naar Nederland komen vooral Duitsers, Belgen en Italianen. De Fransen volgen op plek 4. Dat ziet Booking.com in haar data.
|
14/03/24
Nederlanders zijn dik tevreden over vakantieplatformen. De platformen scoren een gemiddelde NPS van +63. De Net Promoter Score is een maatstaf voor het meten van klanttevredenheid. Natuurhuisje heeft de hoogste NPS (+86) en Trivago de laagste (+44).
|
14/03/24
In de categorie Goud Waard ontving Natuurkampeerterrein Kampeerbosje Leerdam een Gouden Haring voor hun prominente rol in het behoud en de versterking van het netwerk Natuurkampeerterreinen.
|
11/03/24
Vijf projecten die grensoverschrijdende samenwerking tussen Limburg en Duitsland bevorderen, krijgen subsidie vanuit het Kleinprojectenfonds. Onder meer een fietsroute wordt verbeterd en subsidie maakt gebundelde informatie mogelijk over evenementen.
|
08/03/24
Apollo Reizen kondigt de samenwerking aan met de NN Marathon Rotterdam als officiële sponsor. Met deze strategische alliantie laat Apollo Reizen haar betrokkenheid bij de sport zien vergroot en de NN Marathon Rotterdam ontvangt meer inkomsten.
|
|
18/04/24
Op donderdag 18 april 2024 organiseert NRIT samen met de opleidingen Tourism Management van de Neder...
|
05/06/24 t/m 07-06-24
Van 5 tot en met 7 juni 2024 is de Hotelschool The Hague gastheer van de internationale INC Conferen...
|
24/06/24 t/m 26-06-24
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
|
25/06/24 t/m 28-06-24
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...
|
|