Geplaatst op: 02-08-2017
Auteur: Marc Gerlings

Eigenzinnigheid in Friese campagne

Plus 4 campagnebeelden

Eigenzinnigheid in Friese campagne

Om de diversiteit van de eigenzinnige provincie Friesland te benadrukken, start regiobureau Merk Fryslân woensdag 2 augustus een zomercampagne vol Friesefratsen. Duidelijk zichtbaar de nieuwe profilering: Friesland style. In Friesland is alles namelijk nčt even anders. Wat gemoedelijker, wat eigenzinniger, wat langzamer misschien, maar ook wat ‘vrijer’…Al die kleine ‘net-andersen’ bij elkaar opgeteld maken Friesland tot een andere beleving, menen de makers.


Friesland is anders
Met krachtige foto’s wordt Friesland op een opvallende, stijlvolle en humoristische manier in beeld gebracht. Een dagje wellness beleef je in de modder van het Wad,cityhoppen doe je per kajak en het strand is de perfecte kinderopvang als je de kids gewoon even ingraaft. Wie deze zomer zelf #Frieslandstylegaat en een foto deelt via social media kan ook nog eens gave prijzen winnen.


De campagne valt samen met grote evenementen
Deze zomer valt er in de provincie weer van alles te beleven. Denk aan de Sneekweek (5-10 augustus), het traditionele >>>

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 150,- per jaarVanaf € 300,- per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: campagne, toerisme, merk, Friesland

Reacties:

  • Nog geen reacties aanwezig.

Plaats een reactie:

Naam:Verplicht
E-mailadres:Verplicht
Bericht:Verplicht
 

Reload Image


 

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, me...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager’ h...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

12/09/17
Efteling beste digitale ervaring in sector reizen in 2017
Niet een van de grote reismerken komt als winnaar naar voren bij de Digital Excellence Monitor maar ...
12/09/17
Exclusief voor leden
Antwerpse chatbot Tripfixer groot succes
De nieuwe toeristische chatbox van de provincie Antwerpen is met 11.400 gesprekken in juli en augus...
08/09/17
Maastricht Marketing promoot dialect
Een bijzonder initiatief van Maastricht Marketing, de ondersteuning van initiatieven waarbij diale...
07/09/17
Exclusief voor leden
Natuurhuisje kiest makkelijker betaalmodule voor consumenten
Natuurhuisje, dat 20 miljoen euro omzette in 2016, is als eerste boekingsplatform erin geslaagd om ...
07/09/17
Introductie kastelenlijn Nederland
Vanmiddag presenteren stichting Kastelen, Buitenplaatsen en Landgoederen (sKBL) en NBTC Holland Mar...
31/08/17
Exclusief voor leden
Cruisesector pakt groot uit in Hamburg
De consumentenbeurs Hamburg Cruise Days vindt plaats van 8 tot en met 10 september 2017. Het is ui...
30/08/17
Exclusief voor leden
Maastricht ontvangt 2000 archeologen
Van woensdag 30 augustus tot en met zaterdag 2 september 2017 vindt in Maastricht het congres van de...
28/08/17
Bloggersreis van 10 weken door Zuid-Limburg, Maastricht en EU-regio
VVV Zuid-Limburg en Maastricht Marketing hebben samen het startschot gegeven voor grootste bloggers...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk