Geplaatst op: 02-08-2017
Auteur: Marc Gerlings

Eigenzinnigheid in Friese campagne

Plus 4 campagnebeelden

Eigenzinnigheid in Friese campagne

Om de diversiteit van de eigenzinnige provincie Friesland te benadrukken, start regiobureau Merk Fryslân woensdag 2 augustus een zomercampagne vol Friesefratsen. Duidelijk zichtbaar de nieuwe profilering: Friesland style. In Friesland is alles namelijk nčt even anders. Wat gemoedelijker, wat eigenzinniger, wat langzamer misschien, maar ook wat ‘vrijer’…Al die kleine ‘net-andersen’ bij elkaar opgeteld maken Friesland tot een andere beleving, menen de makers.


Friesland is anders
Met krachtige foto’s wordt Friesland op een opvallende, stijlvolle en humoristische manier in beeld gebracht. Een dagje wellness beleef je in de modder van het Wad,cityhoppen doe je per kajak en het strand is de perfecte kinderopvang als je de kids gewoon even ingraaft. Wie deze zomer zelf #Frieslandstylegaat en een foto deelt via social media kan ook nog eens gave prijzen winnen.


De campagne valt samen met grote evenementen
Deze zomer valt er in de provincie weer van alles te beleven. Denk aan de Sneekweek (5-10 augustus), het traditionele >>>

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 150,- per jaarVanaf € 300,- per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: campagne, toerisme, merk, Friesland

Reacties:

  • Nog geen reacties aanwezig.

Plaats een reactie:

Naam:Verplicht
E-mailadres:Verplicht
Bericht:Verplicht
 

Reload Image


 

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, me...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager’ h...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...













||| Twitter |||

||| Nieuws |||

18/01/18
Westhoek schakelt vlogsters in
In het kader van de regiomarketingcampagne ‘Westhoek. De nieuwe wereld’ zijn twee jonge vlogsters i...
17/01/18
18 Nederlandse bedrijven op beursvloer Fitur
Vanaf vandaag tot en met 21 januari 2018 vindt de 38eeditie van de vakbeurs Fitur (Feira Internacion...
17/01/18
Exclusief voor leden
500 mailadressen uit Vakantiebeurs
Veel standhouders hebben geen idee wat een beursdeelname oplevert. Bij de NRIT-redactie krijgen we ...
10/01/18
Slimme destinatiemarketing: Bonaire in Harper's
Op een drukbezochte bijeenkomst tijdens de eerste vakdag van de Vakantiebeurs werden door het Bonair...
08/01/18
Blog- en vlogcampagne Limburg Lonkt levert bijna zes ton mediawaarde op
De gezamenlijk blogcampagne van VVV Zuid-Limburg en Maastricht Marketing heeft tot op heden 570.00...
08/01/18
Rivierenland presenteert recreatierivier Maas tijdens Vakantiebeurs
Van 10 tot en met 14 januari is het Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) Rivierenland aanwezig op d...
22/12/17
Exclusief voor leden
Platform Ik wil meer reizen sluit aan bij grote webshop
Vooral om internati­­onaal te kunnen groeien, heeft online-platform voor reizigers ‘Ik wil meer rei...
20/12/17
Exclusief voor leden
Europese partners bezoeken kerstconcepten in Limburg
VVV Zuid-Limburg is partner van het Interreg Europe project ‘BRANDTour’. Dit project is een samenwe...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk