Geplaatst op: 06-07-2017
Auteur: Marc Gerlings
Publicatie: Recreatie & Toerisme juni - juli 2017

Intelligentie chatbots met gemengde gevoelens bekeken

“Kunstmatige intelligentie wordt het standaard kanaal” + praktijkvoorbeeld

Intelligentie chatbots met gemengde gevoelens bekeken
Illustratie: Shutterstock
Chatbots, zijn bij de grote boekingsplatforms ingeburgerd. De Nederlander bekijkt deze service met gemengde gevoelens. Een grote troost voor het wantrouwen, de chatbots staan in de kinderschoenen wat betreft de technologische voordelen. De bots gaan snel grote stappen maken in menselijkheid en service. Maar het praktijkvoorbeeld van TravelBird laat een andere strategische keuze zien. De populariteit en het gebruik van chatbots – computerprogramma’s die automatisch antwoorden op klantvragen via berichten...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 150,- per jaarVanaf € 300,- per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: service, boeking, reizen, verkoop, touroperating, marketing

Reacties:

  • Nog geen reacties aanwezig.

Plaats een reactie:

Naam:Verplicht
E-mailadres:Verplicht
Bericht:Verplicht
 

Reload Image


 

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, me...
19/06/17
De roamingkosten zijn afgeschat – een drama voor vakantiegangers!
Het sierde deze week menig krantenkolom en blog. Roamingkosten binnen Europa zijn verleden tijd. F...
17/05/17
Over uitstelgedrag, laksheid en besluiteloosheid in de reisindustrie
Dé oplossing voor lastige klussen: uitstellen. Komt wel. Doe ik morgen. Bijna iedereen heeft...
21/12/16
Reistrends - dit vind ik er van
Vroeger moest ik er ook al niet veel van hebben. Op de kermis in Noord-Holland liep ik er steevast ...
29/02/16
Hoe verliep de crisiscommunicatie van Spring Reizen?
Een reconstructie van de case van de vermiste wandelaars in Noorwegen Op vrijdagmorgen 26 februa...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

16/08/17
Faillissement Air Berlin
De tweede luchtvaartmaatschappij van Duitsland heeft faillissement aangevraagd. Bij de rechtbank v...
15/08/17
Exclusief voor leden
Een tour met de KickScooter?
Segway, onder meer bekend doordat in steden tours worden gedaan met de Segway, biedt vanaf het laa...
14/08/17
Wat zijn de best bereikbare luchthavens in Europa?
Praag is de best bereikbare luchthaven van Europa. Berlijn heeft de tweede plek veroverd en Venetië...
10/08/17
TUI sterke cijfers derde kwartaal 2017
TUI, in Nederland marktleider met reizen, heeft een prachtig derde kwartaal achter de rug. Het moed...
09/08/17
Exclusief voor leden
Staatssteun Maastricht-Aachen Airport mag van EC
Nederland mag staatssteun geven aan luchtvaartmaatschappijen die een nieuwe route vanaf Maastricht...
09/08/17
MediaMarkt op de vingers getikt door ACM bij verkoop reizen
De Media Markt heeft na onderzoek van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) de verkoop van de z...
04/08/17
Exclusief voor leden
Single maar toch samen reizen
Nederlanders gingen in 2016 samen 35,5 miljoen keer op vakantie, 7,5% van alle reizigers is single ...
03/08/17
Exclusief voor leden
Miljoen verlies voor Corendon
Corendon heeft over het gebroken boekjaar 2015/16 één miljoen euro verlies geleden. H...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk