Geplaatst op: 30-06-2017

Zomeraanbieding NRIT Media

De zomervakantie staat voor de deur: Vul nu alvast uw winkelmandje met vakliteratuur!

Zomeraanbieding NRIT Media


Twee Trendrapporten voor de prijs van één!

Benieuwd naar de nieuwste trends en ontwikkelingen in de vrijetijdsindustrie? Dan mag u het jaarlijkse Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd niet missen! Deze zomer werken we samen met onze partners CBS, NBTC en CELTH hard aan de nieuwste editie van het rapport met alle voor de branche relevante trends, ontwikkelingen en innovaties. Nieuw in 2017 is de Trendvisie 2017-2020 die we samen met CELTH hebben ontwikkeld.


Als u nu een abonnement neemt op het Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd, ontvangt u direct gratis de editie 2016 en in het najaar als eerste het Trendrapport 2017!


Ook interessante vakliteratuur voor de zomervakantie

Daarnaast hebben we vier recente publicaties voor u geselecteerd die zeker de moeite waard zijn.



Investment Thrills: Managing risk and return for the amusement parks & attractions industry

Voorspel het effect van uw investeringen!

In Investment Thrills, managing risk and return for the amusement parks & attractions industry beschrijft Pieter Cornelis de door hem ontwikkelde methode om de effecten van investeringen in de attractiebranche op een gestructureerde manier te voorspellen. De lezers krijgen met dit boek meer houvast in de keuzes die zij gaan maken in de hoogte, frequentie en richting van hun investering waardoor de onzekerheid over de effecten van die investeringen kleiner wordt.

Bestel nu voor € 65,-.




Toolkit for Design Research & Interventions

18 innovatieve ontwerpmethoden!

Deze Toolkit for Design Research & Interventions is een compacte publicatie met 18 innovatieve onderzoeks- en ontwerpmethoden. De auteurs hebben tools geselecteerd op het snijvlak van onderzoek en ontwerp die het proces van co-creatie en collectieve creativiteit faciliteren. Ze hebben zich laten inspireren door de Imagineering Design aanpak die ook in het boekje wordt geĆÆntroduceerd.

Bestel nu voor slechts € 9,95.




Guest Experience Model

Regisseer een optimale gastbeleving!

Binnen de toeristisch-recreatieve sector heeft het fenomeen ā€˜belevingā€™ een grote vlucht genomen. In toenemende mate zijn de inspanningen van bedrijven gericht op het creĆ«ren van een optimale gastbeleving. Een model dat zeer bruikbaar is bij het regisseren van een optimale gast-/klantbeleving, is het Guest Experience Model van Van Wijngaarden. In dit e-book wordt het model stap-voor-stap uitgelegd en met een case geĆÆllustreerd.

Bestel nu voor slechts € 9,95.




Nieuwe businessmodellen voor de toeristisch-recreatieve sector

Bouw een nieuw businessmodel!

In Nieuwe business modellen voor de toeristisch-recreatieve sector beschrijft Herman Lier de werking van het door hem gemodificeerde Business Model Canvas van Alexander Osterwalder. Met dit model kunnen organisaties inzichtelijk maken waarop ze haar middelen en activiteiten het beste kunnen inzetten om waarde te creƫren. Het boek wordt afgesloten met een bijdrage van Peter van Wijngaarden die nader ingaat op zijn Guest Experience Model.

Bestel nu voor slechts € 23,54.



CELTH
 






||| Nieuws |||

19/04/24
Marketing Drenthe lanceert campagne om eigen omgeving te herontdekken
Twee weken lang gaan door heel Drenthe posters hangen in bushokjes om de inwoners van Drenthe te inspireren hun eigen omgeving te verkennen.
17/04/24
Exclusief voor leden
Jaarbeurs zet campagne congrescoaches op voor vasthouden toppositie
Zondag 21 april is het Erfgoeddag in Vlaanderen en Brussel. Een 700-tal erfgoedorganisaties biedt meer dan 1.000 gratis activiteiten aan. Het thema van de Erfgoeddag is 'Thuis'.
09/04/24
De Kunst van de Korte Keten centraal in Overijssel
In Overijssel is het kleinste mobiele museum van Nederland gepresenteerd: Blij in de Wei!' op Zuivelboerderij de Waard in Balkbrug. De Korte Keten Experience gaat niet alleen om de kunstwerken maar vooral om het verhaal van de korte keten en streekproducten en hun producenten.
05/04/24
4 nieuwe leden Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Met de benoeming van 4 nieuwe leden in de Raad van Toezicht van Utrecht marketing is Utrecht Marketing ook de komende jaren verzekerd van robuust toezicht en en een klankbord vol expertise en ervaring.
29/03/24
Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024 - Zet jouw transitie in
Met zijn aanstekelijke visie op toerisme laat key-note spreker Peter de Wilde (CEO Toerisme Vlaanderen en Agentschap Onroerend Erfgoed) jou de transitie in toerisme beleven op 18 april. Dat is de dag van het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
20/03/24
Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
20/03/24
Exclusief voor leden
Campagne door dmo's Finland rond 'gelukkigste bevolking ter wereld'
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
07/03/24
NS station Leeuwarden steunt museum Princessehof
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...

||| Agenda |||

24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...