Geplaatst op: 26-06-2017
Auteur: Marc Gerlings

Activiteiten aan het water zichtbaar marketen

Activiteiten aan het water zichtbaar marketen
Impressie: Noord-Holland
Je voelt je als regio een echt watergebied. Water geeft plezier, verbetert de economie en zorgt voor een gezonde ontwikkeling in de leisure economie. Noor-Holland past goed bij deze beschrijving. Al een paar jaar wordt beleid opgezet waarmee bedrijven en instellingen mee aan de slag kunnen. Als water een dominante rol speelt, dan wil je de activiteiten ook beter in de markt zetten. Dat gebeurt met noord-hollandswater.nl

Sinds 23 juni kun je op je mobiele telefoon vinden wat er allemaal te doen is op, aan en in het water van >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 150,- per jaarVanaf € 300,- per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: water, recreatie, varen, beleid, marketing, communicatie

Reacties:

  • Nog geen reacties aanwezig.

Plaats een reactie:

Naam:Verplicht
E-mailadres:Verplicht
Bericht:Verplicht
 

Reload Image


 

||| Blogs |||

30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
05/01/15
Trends & Hypes december 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
07/12/14
Trends & Hypes november 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
10/11/14
Trends & Hypes oktober 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
01/10/14
Trends & Hypes september 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...













||| Twitter |||

||| Nieuws |||

20/12/17
Zeilen en Engels leren in Zeeland
De trend van zeilscholen om ook andere skills aan te bieden loopt al langer. Zeilschool De Viking ...
04/12/17
Exclusief voor leden
Hoe Noord-Holland met sensoren recreanten gaat tellen
Recreatie Noord-Holland gaat in opdracht van provincie Noord-Holland en een groot aantal geme...
23/11/17
Trendrapport Live: Levendige branche op zoek naar balans
Tijdens de eerste editie van het event Trendrapport Live is het nieuwe Trendrapport toerisme, recr...
23/10/17
Jachtmakelaars: beste kwartaal sinds jaren
Jachtmakelaars aangesloten bij HISWA Vereniging en de Nederlandse Bond van Makelaars in Schepen NBM...
27/09/17
Exclusief voor leden
Gemeente versus ondernemer: ronde twee
Over enkele weken wordt duidelijk welke kosten gemeenten moeten doorrekenen bij het bepalen van ta...
12/09/17
NAUPAR aangesloten bij HISWA
Het in Lelystad gevestigde nautische samenwerkingsverband NAUPAR heeft zich aangesloten bij de HIS...
04/09/17
Minder bezoekers HISWA te water
Met 21.751 bezoekers is de HISWA te water zondag afgesloten. De laatste Amsterdamse editie van de ...
25/08/17
Voorzichtig optimisme in watersport
De groei in de watersportindustrie die in 2016 begon, zet door in 2017. Het eerste half jaar van 2...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk