Wat is de merkkracht van Nederlandse steden, provincies en toeristische regio’s?
De liefde van Nederlanders voor Rotterdam groeit met de dag.
Op de ranglijst van sterkste stedenmerken schuift deze stad dit jaar van
plaats zes naar plaats twee, vlak achter de dominante koppositie van Amsterdam.
Vooral door de continue stroom van opvallende bouwprojecten wordt Rotterdam als
de meest vernieuwende stad van Nederland gezien. De inwoners van Maastricht, ’s-Hertogenbosch
en Groningen zijn het meest trots op de eigen stad en de Veluwe, Zuid-Limburg
en het Waddenzeegebied hebben van de regio’s de sterks...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Onderzoek
Trefwoorden: steden, regio's, merken, onderzoek