Geplaatst op: 29-05-2017
Auteur: Redactie
NRIT Media

Gelderse Streken op zoek naar kleine avonturiers voor online campagne

Gelderse Streken op zoek naar kleine avonturiers voor online campagne
De campagne Gelderse Streken is op zoek naar kinderen die deze zomer in Gelderland op avontuur willen en daarbij gevolgd worden door een cameraploeg. Deze multimediale campagne, die tevens wordt ondersteund door een radiocampagne op zowel 3 landelijke als 12 regionale zenders, maakt onderdeel uit van het programma Gelderse streken.


Voor de campagne ‘Groot Gelders Avontuur’ zijn de Gelderse streken op zoek naar twee ‘grote kleine avonturiers’ die in de maand juli deze regio (Veluwe, Regio Arnhem, Rijk van Nijmegen, Rivierenland en Achterhoek) gaan ontdekken bij de meest supercoole attracties, spannende kastelen en uitdagende klimbossen. De avonturiers worden op de voet gevolgd door de camera, zodat heel Nederland online van hun avonturen in de Gelderse streken kan meegenieten.


De zoektocht

De zoektocht naar twee energieke, nieuwsgierige kinderen tussen zes en twaalf jaar start vandaag met een video-oproep van Jochem van Gelder. Kinderen die vol vragen zitten en deze zomer op Groot Gelders Avontuur willen, kunnen zich vanaf nu aanmelden op www.grootgeldersavontuur.nl. Ze kunnen daarbij een filmpje van zichzelf uploaden om te laten zien waarom juist zij deze zomer een van onze ‘grote kleine avonturiers’ moeten worden. In samenwerking met een castingbureau wordt een selectie van zestien kinderen gemaakt die wordt uitgenodigd voor een castingdag met Jochem van Gelder op 17 juni a.s. bij Burgers´ Zoo. Op deze dag worden de uiteindelijke twee avonturiers gecast.


Het avontuur

De twee kinderen die het Groot Gelders Avontuur aan mogen gaan, gaan in de maand juli gewapend met hun meest brandende vragen, tezamen met een cameraploeg op pad in de Gelderse streken. Zij krijgen daar bijvoorbeeld een kijkje achter de schermen in de dierentuin, mogen op safari met de boswachter en ontdekken hoe ridders hun forten en kastelen bewaakten. En natuurlijk krijgen zij antwoord op al hun vragen! Hun grootse avonturen worden vastgelegd in een videoserie die de hele zomer online is te volgen.


De campagne

Deze multimediale campagne, die tevens wordt ondersteund door een radiocampagne op zowel 3 landelijke als 12 regionale zenders, maakt onderdeel uit van het programma Gelderse streken. Gelderse streken is een gezamenlijk initiatief van de vier Gelderse Bureaus voor Toerisme: VisitVeluwe, Regionaal Bureau voor Toerisme Arnhem Nijmegen, Stichting Achterhoek Toerisme en Regionaal Bureau voor Toerisme Rivierenland.



Link: https://www.grootgeldersavontuur.nl/?cookies=accepted
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, gelderland

CELTH
 






||| Nieuws |||

17/04/24
Exclusief voor leden
Jaarbeurs zet campagne congrescoaches op voor vasthouden toppositie
Zondag 21 april is het Erfgoeddag in Vlaanderen en Brussel. Een 700-tal erfgoedorganisaties biedt meer dan 1.000 gratis activiteiten aan. Het thema van de Erfgoeddag is 'Thuis'.
17/04/24
Exclusief voor leden
Boekingstrends meivakantie
Met de meivakantie aanstaande komen diverse touroperators met hun boekingstrends. TUI Nederland ziet 10% meer reizigers tijdens de meivakantie in vergelijking met vorig jaar. De VakantieDiscounter ziet een grote belangstelling voor een all-inclusive naar Turkije.
17/04/24
Exclusief voor leden
Erfgoeddag met thema 'Thuis'
Zondag 21 april is het Erfgoeddag in Vlaanderen en Brussel. Een 700-tal erfgoedorganisaties biedt meer dan 1.000 gratis activiteiten aan. Het thema van de Erfgoeddag is 'Thuis'.
17/04/24
ANVR pleit voor flexibiliteit rondom schoolvakanties
De ANVR pleit voor meer flexibiliteit rondom schoolvakanties. Hiermee wordt vakantiedrukte beter gespreid op wegen en luchthavens, maar ook op de bestemmingen zelf, meent ANVR. Frank Oostdam reageert op het gemaakte position paper over de gewenste flexbiliteit.
17/04/24
Jaarverslag Koninklijke Jaarbeurs 2023
Na een periode van drie moeizame coronajaren is er weer behoefte om elkaar te zien en te ontmoeten. Koninklijke Jaarbeurs publiceerde deze week het jaarverslag 2023. Jaarbeurs is weer volop in bedrijf.
15/04/24
Minke Rabaut in workshop 3ST
Minke Rabaut van Impuls Zeeland is toegevoegd aan de workshop 3ST tijdens het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024, op 18 april in Vlissingen
15/04/24
Uitstoot industrie omlaag maar luchtvaart omhoog
In 2023 was de uitstoot van de Nederlandse bedrijven binnen het Europese Emissiehandelssysteem (EU ETS) 13,2% lager dan in 2022. In tegenstelling tot de luchtvaart die noteerde een stijging van 11%.
15/04/24
Inchecken met betaalpas in buurtbus
In- en uitchecken met de betaalpas nu ook mogelijk in alle buurtbussen van vervoerder Arriva.

||| Agenda |||

14/05/24
14/05/24 t/m 14-05-24: Bekendmaking ‘Top 10 Meest Innovatieve Vakantieparken van de Benelux’
Op dinsdag 14 mei organiseert Pleisureworld bij Yala in Emmeloord de bekendmaking van de ‘Top 10 M...
23/05/24
23/05/24 t/m 23-05-24: LDA Kennisdag 2024
Op donderdag 23 mei organiseert de Landelijke Data Alliantie weer haar jaarlijkse Kennisdag. Locatie...
27/05/24
27/05/24 t/m 27-05-24: Sustainable Tourism Mobility Forum
De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
05/06/24 t/m 07-06-24
05/06/24 t/m 07-06-24: THE INC Conference
Van 5 tot en met 7 juni 2024 is de Hotelschool The Hague gastheer van de internationale INC Conferen...
11/06/24
11/06/24 t/m 11-06-24: Openhuis Posta7 - FEC & Retailtainment
Op dinsdag 11 juni organiseert Pleisureworld Openhuis bij FEC Posta7. Dat is dé hotspot ...