3x pijler sterk merk Nationale Parken
Gister vond in Fort Voordorp het Festival of Change plaats. Het congres van de Nationale Parken dat een vervolg geeft aan de publieksprijs die afgelopen jaar werd gehouden. In dat proces is de afgelopen maanden ook gekeken naar het overkoepelende merk van de Nationale Parken. Dat moet sterk worden en breed uitgedragen. Hoe denken de experts dat merk op te bouwen? Het resulteerde in de presentatie van 3 sterke merkpijlers.
Vanuit het ministerie van Economische Zaken die het Festival of Change opzette, is een expert betrokken bij het merkproces. Dat is ingezet direct na de verkiezing en liep door tot gister. Mark van Eck, consultant, heeft onder meer het merkverhaal ontwikkeld. Samen met de Nationale Parken is gezocht naar een aantal pijlers >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |