Natuurhuisje.nl wil met Ruralhut.com een wereldspeler worden
Het Nederlandse
bedrijf Natuurhuisje.nl wil met haar internationale platform Ruralhut.com de
wereld veroveren.
In Nederland is Natuurhuisje.nl in zeven jaar tijd
uitgegroeid tot een begrip met 7.000 natuurhuisjes in Europa, 200.000 volgers
op Facebook en een omzet van 20 miljoen euro op het platform.
Grote ambities
Op dit moment is het platform alleen actief in Europa, maar
als het aan eigenaren Luuk en Tim van Oerle ligt zijn ze over drie jaar een
wereldwijde speler en een serieuze concurrent van Airbnb. ,â€...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: verblijfsrecreatie, vakantiebungalows, natuur, verhuur, platform
|
|
24/04/24
Recreatiepark De Leistert is door kampeerders uitgeroepen tot ‘Beste camping van Nederland’. In Belgie werd de award gewonnen door Camping Sandaya Parc La Clusure en in de Luxemburg door Camping Fuussekaul.
|
23/04/24
Kampeeraanbieder Eurocamp ziet marketing- en saleskansen bij de grootste sportevenementen van het jaar: de Olympische Spelen, het EK Voetbal, de Tour de France en de Formule 1.
|
15/04/24
Minke Rabaut van Impuls Zeeland is toegevoegd aan de workshop 3ST tijdens het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024, op 18 april in Vlissingen
|
15/04/24
Zaterdag 13 april vond de officiële opening van Resort Lexmond van TopParken plaats. Het vakantiepa...
|
11/04/24
Jos van der Sterren heeft bij zijn workshop over vakantieparken een stevige side-kick naast zich in de vorm van Marieke Braber. Het is weer een sterke aanvulling in het programma van Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
|
09/04/24
Nog een reden om naar het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd te komen. Je mag als bezoeker op speeddate. Leer razendsnel je vakgenoten kennen.
|
05/04/24
Het Expertisecentrum Vitale Vakantieparken Overijssel heeft de ‘Handreiking tijdelijke functieverandering vakantieparken' aan aan demissionair minister Hugo de Jonge overhandigd.
|
03/04/24
Hoe bouw je een merk met een onderscheidende identiteit? Die vraag stond centraal op de presentatie van Martijn Assen van bureau NLVK op het kennisevent Embrace Growth 2024 van Booking Experts. In dit artikel de highlights en wat pointers.
|
|
27/05/24
De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
|
24/06/24 t/m 26-06-24
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
|
25/06/24 t/m 28-06-24
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...
|
|