Zandvoort wil speeltuin van Metropoolgebied zijn
Afgelopen weekend werd de Kids Adventure Week 2017 afgesloten in Zandvoort. Ruim 600 kinderen en hun ouders kwamen voor verschillende activiteiten. Misschien heeft de populariteit van Max Verstappen invloed, de kartbaan was veruit favoriet. Bij de afsluiting spreekt VVV-directeur Lana Lemmens zich uit over de positionering van de kustplaats.
Directeur Lana Lemmens: "Met de Kids Adventure Week willen we laten zien dat Zandvoort aan Zee dé speeltuin van het Metropoolgebied is, waar je kan genieten van ruimte in combinatie met reuring en >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Trefwoorden: Zandvoort, toerisme, bezoekers, kust, kustplaats, positionering, marketing