Wat verwachten consumenten van een dienstverlener?
Gisteravond zijn veertien
Nederlandse dienstverleners beloond met een Beste Service Award van
Opiness, een consumentenprijs die volledig wordt bepaald wordt door klantbeoordelingen.
Onze branche is in drie categorieën vertegenwoordigd. Holland
America Line (reisaanbieders), Transavia (luchtvaartmaatschappijen)
en Vliegtickets.nl (vliegtickets) gingen er met de prijzen vandoor.
Interessant is waarom zij hebben gewonnen en dat is niet alleen de prijs maar vooral een optimale digitale dienstverlening, vriendelijk persone...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Reis & vervoer
Trefwoorden: service, online dienstverlening, succesfactoren