Wat wil je klant op je site?
Online marketing: Ontwikkel een rustige website
RED Online Marketing bestaat dit jaar tien jaar en dat werd met een congres gevierd op 28 november. Expert op het gebied van online marketing Karl Gilis liet alle valkuilen en trucs zien voor een overtuigende website. Je wil als reisonderneming tenslotte toch conversie en niet alleen maar mooie plaatjes online.
Met een enorme snelheid ging Gilis door zijn presentatie. Dat hoort blijkbaar zo bij experts in conversie. Een energiebom die laat zien dat ieder detail op een website telt, van indeling van grote elementen tot en met de woordkeuze. De stortvloed van 228 slides samengevat in 4 grote stappen.
1) Jouw boodschap of gevraagde boodschap?
De grootste valkuil die je zwaar laat bloeden als het gaat om conversie is dat een bedrijf meestal zijn eigen boodschap wil uitdragen. Maar een klant >>>
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |