Marriot Traveler werkt samen met Star Alliance
Hotelketen Marriot heeft een digitaal magazine met de naam Marriot Traveler. Voor een serie artikelen over topdestinaties in de wereld zet Marriot een extra samenwerking op met het grootste verband in de luchtvaart Star Alliance. Het gaat om content rondom topdestinaties en de wereldticket van de luchtvaartmaatschappijen.
Voor deze serie worden acht bloggers en vloggers aangetrokken. De luchtvaartmaatschappijen stellen een wereldticket ter beschikking. Dat wordt ook een onderdeel van de communicatie. ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Leisure, Marketing, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: marketing, destinatie, reclame, content, toerisme, hotel, vliegen