Geplaatst op: 05-08-2016
Auteur: Marc Gerlings

Marketing voor de reizende vrouw

Ladies only bestemming

Marketing voor de reizende vrouw
Vrouwen bepalen meestal waar de vakantie naartoe gaat. Luchtvaartmaatschappijen, busbedrijven en touroperators richten zich steeds vaker op de vrouw. Bij destinatiemarketing zie je niet vaak dat de vrouw in de campagne een specifieke doelgroep is. Thailand doet dat wel, augustus is helemaal afgestemd op de dames.

Verkeersbureau pakt verjaardag koningin als thema
Deze maand staan vrouwen centraal in Thailand. Van tropische stranden en luxe spa’s met beauty behandelingen, tal van activiteiten en speciale kortingen, vrouwelijke reizigers worden deze maand volledig in de watten gelegd. Dat juist deze maand gemarkeerd is als ‘maand voor de vrouwelijke reiziger’ is niet voor niets: op 12 augustus viert het land de verjaardag van Koningin Sirikit. Tourism Thailand lanceert een ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 150,- per jaarVanaf € 300,- per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: campagne, vrouw, marketing, actiemarketing

Reacties:

  • Nog geen reacties aanwezig.

Plaats een reactie:

Naam:Verplicht
E-mailadres:Verplicht
Bericht:Verplicht
 

Reload Image


 

||| Blogs |||

07/12/14
Trends & Hypes november 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
05/09/14
Trends & Hypes augustus 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
15/06/14
Trends & Hypes NRIT Media juli 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...













||| Twitter |||

||| Nieuws |||

23/11/17
Trendrapport Live: Levendige branche op zoek naar balans
Tijdens de eerste editie van het event Trendrapport Live is het nieuwe Trendrapport toerisme, recr...
24/03/17
Kijk online terug naar de opening van het TRENDCONGRES 2017
Gisteren was bij NHTV in Breda het TRENDCONGRES Toerisme en Vrije tijd 2017. Met twee twee keynotes ...
30/01/17
Zeeland in Europees project op zoek naar onverwachte combinaties tussen toerisme en gezondheid
In Zeeland, Norfolk, Oostende en Noord-Frankrijk gaan oudere bewoners en toeristen samen met onder...
09/12/16
Exclusief voor leden
Kuren weer terug in Kurhaus
Op 8 december 2016 opende Wethouder Revis van de Gemeente Den Haag de Kurhaus Spa & Beauty. Gra...
08/12/16
Trendrapport aan ministerie van EZ en Kamerleden overhandigd
Gisterenmiddag is het nieuwe Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd officieel overhandigd a...
01/01/16
 Nieuwe business modellen voor de toeristisch-recreatieve sector
In dit nieuwe boek beschrijft Herman Lier de werking van het door hem gemodificeerde Business M...
11/12/15
NRIT-CELTH ontbijtsessie Gepersonaliseerde marketing via je fanbase
Wat gaat 2016 jouw organisatie brengen? Wat gaat er veranderen? Waar liggen je kansen? Een trend di...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk