Topomzet voor VVV Nederland, winst onder druk
VVV Nederland heeft
vorig jaar met de VVV Cadeaubon de allerhoogste omzet ooit behaald: bijna 129
miljoen euro. Deze bon steekt daarmee met kop en schouders uit boven de andere
bonnen die VVV Nederland in de markt zet. Dat betekent evenwel niet dat daar
ook geen mooie cijfers worden genoteerd. Zo groeide de omzet van de VVV
Dinercheque met 6,7% naar ruim acht miljoen euro. Met de VVV Lekkerwegbon ging
het ook erg lekker, een omzetgroei van 53%. De omzet van deze bon bedroeg ruim
600 duizend euro. Het nieuwste product,...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, vvv, cadeaubonnen