Geplaatst op: 04-01-2016
Auteur: Marc Gerlings

Jitske Roos aan de slag bij RED Online Marketing

Jitske Roos aan de slag bij RED Online Marketing

Jitske Roos is sinds 1 januari aan de slag voor RED Online Marketing. Na 20 jaar in loondienst gewerkt te hebben, besloot Jitske Roos in oktober 2015 om voor zichzelf te gaan beginnen. Direct waren er een aantal bedrijven erg geïnteresseerd om met haar te willen samenwerken. "Ik ben er trots op om mee te kunnen bouwen,” meldt Roos over haar samenwerking met RED.


Een van die bedrijven was RED Online Marketing en zowel de behoefte van Roy Platje, eigenaar van RED Online Marketing, als ook die van Roos sloten perfect bij elkaar aan.

Red Online Marketing wil als specialistisch online marketing bureau verder door groeien in de reis- en vrijetijdsbranche met zoekmachine marketing en social campagnes. De ambities van zowel Roos als Platje hebben hetzelfde ambitieniveau en sloten daarom perfect bij elkaar aan.


Jitske Roos: Mijn handen jeuken!

Roos: "Mijn opgebouwde netwerk van de afgelopen 20 jaar kan ik ook voor RED Online Marketing inzetten, alsook mijn enorme ambitie op commercieel gebied. RED Online Marketing is een mooi bedrijf, wat toe is aan haar next step en ik ben trots mee te kunnen bouwen met Platje om zijn ambities te kunnen gaan invullen. Voor Platje ben ik aanvullend op commercieel vlak, alsook strategisch om juist door keuzes te maken en focus aan te brengen. Mijn handen jeuken en dat is altijd een heel goed teken”, aldus Roos.


Roy Platje: Trots!

Roy Platje over de samenwerking: "Ik ken Jitske al een groot aantal jaren. We hebben ook al samengewerkt binnen een aantal projecten die RED voor Zoover uitvoerde, we kennen elkaar dus goed. Ik ken Jitske als een enorm bevlogen persoon met veel kennis over de reisbranche. Voor RED is het de perfecte aanvulling op de kennis die we al hebben over het boekingsgedrag van de klanten. Ik ben er dan ook enorm trots op dat Jitske voor ons gekozen heeft”.


RED: Meer dan alleen zoekmachine marketing

RED Online Marketing is gespecialiseerd in het voeren van sales gerichte online marketing campagnes en werkt uitsluiten voor de reis- en vrijetijdsbranche. Deze campagnes worden voornamelijk via Google AdWords, Microsoft Bing en Facebook gevoerd. Maar ook consultancy op gebied van email marketing en conversie optimalisatie behoren tot de diensten. RED heeft ook een kleine afdeling in Duitsland voor het voeren van campagnes voor Nederlandse reisbedrijven gericht op de Duitse markt.


Al een stevige positie
Tot de klanten van RED behoorden naast Zoover ook de Thomas Cook Groep, Karin’s Choice, Tjingo, Solfly, Silverjet, Liberty Resorts en Oasis Parcs. Daarnaast werkt RED Online Marketing in het binnenland voor een groot aantal bungalow- en vakantieparken.



Pak 2016 stevig aan en volg alles van kennisplatform NRITmedia.nl

Trefwoorden: RED, Jitske Roos, online marketing

CELTH
 






||| Nieuws |||

24/04/24
De Leistert is beste camping van Nederland
Recreatiepark De Leistert is door kampeerders uitgeroepen tot ‘Beste camping van Nederland’. In Belgie werd de award gewonnen door Camping Sandaya Parc La Clusure en in de Luxemburg door Camping Fuussekaul.
23/04/24
Exclusief voor leden
Eurocamp ziet kansen in Oranje sportzomer
Kampeeraanbieder Eurocamp ziet marketing- en saleskansen bij de grootste sportevenementen van het jaar: de Olympische Spelen, het EK Voetbal, de Tour de France en de Formule 1.
23/04/24
Exclusief voor leden
Geen andere weg voor horeca dan kosten doorberekenen?
In het eerste kwartaal van 2024 verhoogden restaurants en cafés hun prijzen met gemiddeld 6 procent blijkt uit cijfers van het CBS. Maar de horeca lijkt geen andere weg te zien dan de gestegen kosten door te berekenen aan de gasten.
23/04/24
Exclusief voor leden
Start vereniging mobiliteit KNV Connected Mobility
De transitie naar een groenere, efficiënter en meer vraaggestuurde mobiliteitsstructuur is in volle gang. Die transitie is hard nodig om als mobiliteitssector door te kunnen groeien en onze maatschappelijke ambities te realiseren. Daarvoor wordt KNV Connected Mobility opgestart.
23/04/24
Moskee Al Hijra  in Leiden sluit aan bij Grootste Museum
Op vrijdag 3 mei sluit de Al Hijra Moskee in Leiden zich aan en wordt hiermee de 23ste ‘museumzaal’.
22/04/24
Exclusief voor leden
Nieuwe waterattractie voor Bellewaerde
Het Vlaamse attractiepark Bellewaerde heeft een nieuwe waterattractie. Amazonia ligt in het hart van de nieuwe zone ‘Mundo Amazonia waar in totaal 21 miljoen euro is geïnvesteerd.
19/04/24
ZooParc in Overloon biedt bezoekers bijzondere kans: word een dag dierenverzorger
Vanaf mei kunnen bezoekers in de dierentuin een halve dag meelopen met een dierenverzorger en helpen met dagelijkse werkzaamheden bij de verzorging van de dieren.
19/04/24
Liberationroutes in Salland & Twente met persoonlijke verhalen
De Liberation Route Europe die een schakel vormt tussen de belangrijkst regio's tijdens de opmars an de geallieerden, is een steeds uitbreidende internationale herdenkingsroute die mijlpalen uit de moderne Europese geschiedenis met elkaar verbindt.

||| Agenda |||

14/05/24
14/05/24 t/m 14-05-24: Bekendmaking ‘Top 10 Meest Innovatieve Vakantieparken van de Benelux’
Op dinsdag 14 mei organiseert Pleisureworld bij Yala in Emmeloord de bekendmaking van de ‘Top 10 M...
23/05/24
23/05/24 t/m 23-05-24: LDA Kennisdag 2024
Op donderdag 23 mei organiseert de Landelijke Data Alliantie weer haar jaarlijkse Kennisdag. Locatie...
27/05/24
27/05/24 t/m 27-05-24: Sustainable Tourism Mobility Forum
De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
05/06/24 t/m 07-06-24
05/06/24 t/m 07-06-24: THE INC Conference
Van 5 tot en met 7 juni 2024 is de Hotelschool The Hague gastheer van de internationale INC Conferen...
06/06/24
06/06/24 t/m 06-06-24: Nationaal Congres Citymarketing
Het Nationaal Congres Citymarketing heeft dit jaar als thema: Talent & Impacts. Gaststad is dit ...