Geplaatst op: 11-12-2015
Auteur: Ryanne van Rijn
Arko Conferences

NRIT-CELTH ontbijtsessie Gepersonaliseerde marketing via je fanbase

NRIT-CELTH ontbijtsessie Gepersonaliseerde marketing via je fanbase

Wat gaat 2016 jouw organisatie brengen? Wat gaat er veranderen? Waar liggen je kansen? Een trend die zeker blijft is de groei van online marketing! Daarom organiseert NRIT Media in samenwerking met CELTH op donderdag 28 januari 2016 een interactieve ontbijt sessie over het personaliseren van je marketing via je fanbase. Veel informatie over jouw klanten en fans is uit sociale netwerken en je eigen website te halen. Belangrijk; hoe verzamel en interpreteer je alle data? Maar nog belangrijker; hoe deze informatie in te zetten in je marketingcommunicatie?


Een nieuw digitale marketingstrategie ontwikkelen en doorvoeren binnen de gehele organisatie is hierbij van belang. Peter Sprenger, CEO Techonomy, heeft binnen de bedrijfstak sport reeds successen geboekt en deelt nu zijn tips en adviezen met jou. Het verdienmodel krijgt tijdens deze ontbijtsessie ook nadrukkelijk de aandacht. Verder spreekt Corné Dijkmans, senior lecturer eMarketing & New Media NHTV Breda, over het verbeteren van je reputatie door social media.


Wij ontvangen je graag om 07.30 uur bij Bilderberg Hotel de Klepperman voor een ontbijt. Het inhoudelijk programma start om 08.00 uur. Bekijk het definitieve programma online.


Zorg jij ervoor dat het roer in 2016 binnen jouw organisatie wordt omgegooid? Schrijf nu in! Er zijn slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Link: http://www.nritmedia.nl/events/9/donderdag-28-januari-2016-nrit-celth-ontbijtsessie-gepersonaliseerde-marketing-via-je-fanbase/?topicsid=
Trefwoorden: marketing, online marketing, big data, fanbase marketing

Reacties:

  • Nog geen reacties aanwezig.

Plaats een reactie:

Naam:Verplicht
E-mailadres:Verplicht
Bericht:Verplicht
 

Reload Image


 

||| Blogs |||

07/12/14
Trends & Hypes november 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
05/09/14
Trends & Hypes augustus 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
15/06/14
Trends & Hypes NRIT Media juli 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...













||| Twitter |||

||| Nieuws |||

23/11/17
Trendrapport Live: Levendige branche op zoek naar balans
Tijdens de eerste editie van het event Trendrapport Live is het nieuwe Trendrapport toerisme, recr...
24/03/17
Kijk online terug naar de opening van het TRENDCONGRES 2017
Gisteren was bij NHTV in Breda het TRENDCONGRES Toerisme en Vrije tijd 2017. Met twee twee keynotes ...
30/01/17
Zeeland in Europees project op zoek naar onverwachte combinaties tussen toerisme en gezondheid
In Zeeland, Norfolk, Oostende en Noord-Frankrijk gaan oudere bewoners en toeristen samen met onder...
09/12/16
Exclusief voor leden
Kuren weer terug in Kurhaus
Op 8 december 2016 opende Wethouder Revis van de Gemeente Den Haag de Kurhaus Spa & Beauty. Gra...
08/12/16
Trendrapport aan ministerie van EZ en Kamerleden overhandigd
Gisterenmiddag is het nieuwe Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd officieel overhandigd a...
01/01/16
 Nieuwe business modellen voor de toeristisch-recreatieve sector
In dit nieuwe boek beschrijft Herman Lier de werking van het door hem gemodificeerde Business M...
11/12/15
NRIT-CELTH ontbijtsessie Gepersonaliseerde marketing via je fanbase
Wat gaat 2016 jouw organisatie brengen? Wat gaat er veranderen? Waar liggen je kansen? Een trend di...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk