Geplaatst op: 04-12-2015
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Pop-up Barbershop in hotellobby

Pop-up Barbershop in hotellobby
Fotografie: Hans Zijffers, www.craftwerk.nl

Pop-up is onbetwist de nieuwe trend van 2015. Bij pop-up valt eigenlijk alles perfect in elkaar. Voor de ondernemer is het een flexibele manier om tegen lage kosten een nieuw element aan zijn aanbod toe te voegen. Aan de consumentenkant speelt het mooi in op de snel verveelde klant die steeds opnieuw verrast wil worden met nieuwe impulsen. We hebben al vaak over pop-up geschreven en willen u op het NRIT Media Vrijetijdsplatform blijven inspireren met nieuwe voorbeelden. Het nieuwe Rotterdamse hotel nhow heeft nu tijdelijk in de lobby een New York Barbershop.


In de lobby van nhow Rotterdam kan vanaf nu iedere man zich laten knippen en trimmen door de barbiers van New York Barbershop. Iedere donderdag, vrijdag en zaterdag kunnen hotelgasten en passanten op afspraak terecht in de pop-up barbershop. De lobby van het hotel biedt een podium aan verschillende tijdelijke initiatieven. Na meerdere kunstprojecten en een pop-up store is het nu de beurt aan de New York Barbershop.


Een rijke historie

De barbieren van New York Barbershop zijn bekend in binnen en buitenland dankzij de hoogstaande service en kwaliteit én hun rol in de ontwikkeling van het ambacht. New York Barbershop is een Rotterdams familiebedrijf uit 1884, dat van vader op zoon is overgedragen en al vele internationale awards heeft mogen ontvangen.


"Ik heb de pier zien ontwikkelen de afgelopen 22 jaar en De Rotterdam gebouwd zien worden. De grootsheid ervan inspireerde me en toen al dacht ik na over hoe het zou zijn om New York Barbershop daar te presenteren. Het contrast met onze eigen locatie kan niet groter”


Robert Lagerman, eigenaar van New York Barbershop


Ook voor nhow Rotterdam past deze samenwerking naadloos in het hotelconcept. Hotel Director Hermann Spatt legt uit: "nhow Rotterdam is een podium voor creativiteit, kunst en ambacht met een Rotterdamse oorsprong. New York Barbershop is hier misschien wel het ultieme voorbeeld van.”

Word lid en krijg onbeperkt toegang tot alle NRIT artikelen.



Topics:Horeca
Trefwoorden: pop-up, hotels, evenementen

CELTH
 






||| Nieuws |||

25/04/24
Exclusief voor leden
Wat beoogt Venetië met de invoering van tickets voor dagtoeristen?
Vanaf vandaag moeten toeristen die Venetië voor een dagje willen bezoeken een toegangskaartje reserveren. De maatregel, die geldt op de drukste dagen van het jaar, is een proef om de overweldigende toestroom van toeristen te reguleren en de impact op de stad te beperken.
25/04/24
Schiphol verwacht grote drukte met meivakantie
Luchthaven Schiphol verwacht 10% meer reizigers in de meivakantie in vergelijking met vorig jaar. Het wordt daarmee drukker op de luchthaven dan normaal. Nieuwe en snellere securityscanners moeten reizigers sneller door de controles helpen.
24/04/24
De Leistert is beste camping van Nederland
Recreatiepark De Leistert is door kampeerders uitgeroepen tot ‘Beste camping van Nederland’. In Belgie werd de award gewonnen door Camping Sandaya Parc La Clusure en in de Luxemburg door Camping Fuussekaul.
23/04/24
Exclusief voor leden
Eurocamp ziet kansen in Oranje sportzomer
Kampeeraanbieder Eurocamp ziet marketing- en saleskansen bij de grootste sportevenementen van het jaar: de Olympische Spelen, het EK Voetbal, de Tour de France en de Formule 1.
23/04/24
Exclusief voor leden
Geen andere weg voor horeca dan kosten doorberekenen?
In het eerste kwartaal van 2024 verhoogden restaurants en cafés hun prijzen met gemiddeld 6 procent blijkt uit cijfers van het CBS. Maar de horeca lijkt geen andere weg te zien dan de gestegen kosten door te berekenen aan de gasten.
23/04/24
Exclusief voor leden
Start vereniging mobiliteit KNV Connected Mobility
De transitie naar een groenere, efficiënter en meer vraaggestuurde mobiliteitsstructuur is in volle gang. Die transitie is hard nodig om als mobiliteitssector door te kunnen groeien en onze maatschappelijke ambities te realiseren. Daarvoor wordt KNV Connected Mobility opgestart.
23/04/24
Moskee Al Hijra  in Leiden sluit aan bij Grootste Museum
Op vrijdag 3 mei sluit de Al Hijra Moskee in Leiden zich aan en wordt hiermee de 23ste ‘museumzaal’.
22/04/24
Exclusief voor leden
Nieuwe waterattractie voor Bellewaerde
Het Vlaamse attractiepark Bellewaerde heeft een nieuwe waterattractie. Amazonia ligt in het hart van de nieuwe zone ‘Mundo Amazonia waar in totaal 21 miljoen euro is geïnvesteerd.

||| Agenda |||

14/05/24
14/05/24 t/m 14-05-24: Bekendmaking ‘Top 10 Meest Innovatieve Vakantieparken van de Benelux’
Op dinsdag 14 mei organiseert Pleisureworld bij Yala in Emmeloord de bekendmaking van de ‘Top 10 M...
23/05/24
23/05/24 t/m 23-05-24: LDA Kennisdag 2024
Op donderdag 23 mei organiseert de Landelijke Data Alliantie weer haar jaarlijkse Kennisdag. Locatie...
27/05/24
27/05/24 t/m 27-05-24: Sustainable Tourism Mobility Forum
De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
05/06/24 t/m 07-06-24
05/06/24 t/m 07-06-24: THE INC Conference
Van 5 tot en met 7 juni 2024 is de Hotelschool The Hague gastheer van de internationale INC Conferen...
06/06/24
06/06/24 t/m 06-06-24: Nationaal Congres Citymarketing
Het Nationaal Congres Citymarketing heeft dit jaar als thema: Talent & Impacts. Gaststad is dit ...