Kennemer Duincampings groeien tegen de stroom in
Hoe gastblijheid voor volle campings zorgt (8 tips voor succesvolle campings)
Waar veel Nederlandse campings last hebben van teruglopende belangstelling schrijven ze bij de Kennemer Duincampings jaar op jaar meer overnachtingen en zit het bedrijf duidelijk in een positieve vibe. Het bruist op camping de Lakens, Geversduin en Bakkum van de activiteiten en nog steeds staan Amsterdammers bij de start van het seizoen in de rij voor een mooie seizoenplaats.
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Leisure, Marketing, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: camping, marketing, kust, productinnovatie, hospitality, toerisme, leisure